Δεν θέλει έρευνες για την πολιτική των διαφημίσεών της η πλατφόρμα του Facebook. Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Wall Street Journal», η πολυεθνική ζήτησε από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης να σταματήσει το ερευνητικό πρόγραμμα του Παρατηρητηρίου Διαφημίσεων NYU, που αφορά τις πρακτικές της πολιτικής στόχευσης διαφημίσεων στο Facebook. Για το εν λόγω πρόγραμμα έχουν κινητοποιήσει περί τους 6.500 εθελοντές σε μια ειδικά σχεδιασμένη επέκταση περιήγησης που επιτρέπει τη συλλογή δεδομένων για τις πολιτικές διαφημίσεις του Facebook.