Μια νέα οδηγία από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας προς όλους τους εποπτευόμενους φορείς του Δημοσίου και τα υπουργεία προειδοποιεί, σε αυστηρό ύφος, πως μετά τον Οκτώβριο του 2015 καμία διαφημιστική καμπάνια εποπτευόμενου φορέα δεν μπορεί να προγραμματιστεί εάν δεν λάβει έγκριση. Από την ημερομηνία που άρχισε ο έλεγχος, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας, έχουν ανταποκριθεί κυρίως οι δήμοι και οι περιφέρειες. Με δεδομένο ότι ξεσκεπάστηκε το κύκλωμα των δημοσιογράφων που εκβίαζε ΔΕΚΟ, όπως η ΕΥΔΑΠ, η Γενική Γραμματεία ξαναθυμίζει με εγκύκλιό της πως όλα τα διαφημιστικά προγράμματα οφείλουν να κατατεθούν για έγκριση. Καλεί δε τους φορείς που δεν έχουν ανταποκριθεί μέχρι σήμερα να καταθέσουν μέχρι τις 31 Μαρτίου τα επικοινωνιακά τους προγράμματα προς έγκριση.