Ο Κανονισμός 2024/900 προβλέπει την εφαρμογή ενός μηχανισμού κοινοποίησης για τις προβληματικές διαφημίσεις, ενώ όλες οι πολιτικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο θα αποθηκεύονται σε ένα διαδικτυακό αποθετήριο διαφημίσεων. Στην Ελλάδα, μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί ποιος φορέας (π.χ. ΓΓΕΕ, ΕΣΡ, ΕΕΤΤ) θα μπορεί να αναλάβει αυτήν την αποστολή.
Για τη στήριξη της πρόσβασης των ατόμων σε πληροφορίες, μεταξύ άλλων για τη διευκόλυνση του έργου των ενδιαφερόμενων φορέων, όπως οι ερευνητές στο πλαίσιο του συγκεκριμένου ρόλου τους, και για τη στήριξη ελεύθερων και δίκαιων εκλογών ή δημοψηφισμάτων και δίκαιων εκλογικών εκστρατειών, μεταξύ άλλων μέσω του ελέγχου των αναδόχων πολιτικής διαφήμισης και της ανάλυσης του τοπίου των πολιτικών διαφημίσεων, το αποθετήριο θα πρέπει να επιτρέπει την πρόσβαση σε επιγραμμική πολιτική διαφημιστική προβολή, μαζί με τις πληροφορίες που απαιτούνται βάσει του παρόντος κανονισμού, για καθορισμένο χρονικό διάστημα μέσω ενιαίας πύλης.
Ο Κανονισμός περιορίζει, επίσης, την κατάχρηση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ένα άκρως επίκαιρο θέμα για την Ελλάδα, με την περίπτωση της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου. Όπως σημειώνεται, «οι τεχνικές στόχευσης και οι τεχνικές παράδοσης διαφημίσεων που περιλαμβάνουν κατάρτιση προφίλ με τη χρήση ειδικών κατηγοριών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αναφέρονται στους κανονισμούς (ΕΕ) 2016/679 και (ΕΕ) 2018/1725 θα πρέπει να απαγορεύονται στο πλαίσιο της επιγραμμικής πολιτικής διαφημιστικής προβολή».
Τέλος, προκειμένου να προστατευθούν οι ευρωπαϊκές δημοκρατικές διαδικασίες από εξωτερικές παρεμβάσεις, τρεις μήνες πριν από τη διεξαγωγή εκλογών ή δημοψηφίσματος θα απαγορεύονται οι χορηγίες διαφημίσεων από χώρες εκτός της ΕΕ (βλέπε Ρωσία).