ΣΧΟΛΙΟ
Όταν η διαφήμιση για την προστασία από τον COVID-19 πηγαίνει στο site “τα πέταξε όλα έξω από τον Κορονοϊό. κομ” αντιλαμβάνεται κανείς τις εσωτερικές διεργασίες που έχουν γίνει στο παρασκήνιο.
Όταν το μήνυμα ενυπάρχει με τις ώρες telemarketing, στους τηλεοπτικούς σταθμούς, όπου τα γιατροσόφια διαδέχονται το ένα το άλλο, για όλους, αυτό συνιστά μείζον ζήτημα.
Είναι ευθύνη της εταιρείας και της κυβέρνησης να αναρτά καθημερινά τα στοιχεία των συμβάσεων που συνάπτουν με τα ΜΜΕ και να δίνουν στοιχεία για ποσά που έχουν διατεθεί, ενώ θα πρέπει και άμεσα να υπάρχουν απαντήσεις για τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται. Δεν πρέπει κανείς να ξεχνάει πως πρόκειται για χρήματα από το δημόσιο ταμείο που προορίζονται για τα ΜΜΕ και όχι απλώς για τους αντιγράφοντες το ΑΠΕ.
Το “δεν άφησε τίποτα στη φαντασία.κομ” site που μαζεύει τα κλικ έχει την ίδια αξία, με την ιστοσελίδα και την εφημερίδα που προσπαθεί να ενημερώσει για τον κορονοϊό και να πληρώσει τους εργαζόμενους;