Κανόνας απευθείας ανάθεσης χωρίς διαγωνισμό και με τον εκ υστέρων έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο για τη διαφημιστική καμπάνια τουρισμού της χώρας. Αν και η εκτίμηση όλων των παραγόντων της αγοράς είναι πως δύσκολα θα έρθουν τουρίστες στη χώρα, εξαιτίας της πανδημίας, η ΠΝΠ 84 αναφέρει πως όσο «υφίσταται άμεσος κίνδυνος διασποράς του κορονοϊού Covid-19» και τουλάχιστον ως την 31η Αυγούστου 2020 το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και οι δήμοι «θα μπορούν να συνάπτουν συμβάσεις με τη Marketing Greece ΑΕ Ανώνυμη Εταιρεία Προώθησης και Ανάπτυξης Τουρισμού με απευθείας ανάθεση και, πάντως, τηρουμένης κανονικά της διαδικασίας ανάρτησης στη Διαύγεια, ανεξαρτήτως της αξίας της συμβάσης». Η διαδικασία αυτή θα είναι κατά παρέκκλιση της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων, υπό την προϋπόθεση ότι οι ανωτέρω συμβάσεις μετά τη σύναψή τους θα υποβληθούν στο Ελεγκτικό Συνέδριο για κατά προτεραιότητα έγκριση, εφόσον αυτό απαιτείται από τις γενικές διατάξεις.
Η επιλογή αυτή δημιουργεί έναν φορέα που θα επιλέγει κατά το δοκούν τα ΜΜΕ εντός της χώρας, από τη στιγμή που ο διεθνής τουρισμός δεν αναμένεται να κινηθεί. Οι δήμοι θα προστρέχουν στη Marketing Greece για να εξασφαλίσουν πρόσβαση στην καμπάνια, η οποία θα τελεί υπό κεντρική διαχείριση για να διαφημίζεται εσωτερικά η χώρα.