**Η Anytime, σε συνεργασία με την Ogilvy, ξεκίνησε τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια «Στα όνειρα δεν μπαίνει καμία τελεία».
**Τη νέα ταινία Νουνού με τίτλο «Γάλατα υπάρχουν πολλά, Νουνού όμως θα υπάρχει πάντα ένα για κάθε παιδί που το χρειάζεται» ανέλαβε η Ogilvy Greece, στο πλαίσιο μίας ευρύτερης καμπάνιας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
**Τη νέα ταινία για τα 25 χρόνια της Lidl Ελλάς επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory. Η ίδια εταιρεία, για λογαριασμό της ΕΚΟ, δημιούργησε τη νέα καμπάνια για την Εθνική Μπάσκετ. Την παραγωγή τηλεοπτικού ανέλαβε η Boo Productions, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη.
**Η Mindshare ήταν η νικήτρια στο media spec της ΑΒ Βασιλόπουλος.
**Την Koolmetrix επέλεξε η ανερχόμενη online πλατφόρμα με γνωστά brands BeautyCorner.gr.