Εκστρατεία της ΕΡΤ για την εξασφάλιση διαφήμισης στην υβριδική της τηλεόραση. Καλεί τις διαφημιστικές εταιρείες να επενδύσουν στη στοχευμένη διαφήμιση (addressable TV), δίνοντας και τα στοιχεία για τον αριθμό συσκευών που έχουν τη δυνατότητα λήψης των υβριδικών υπηρεσιών της ΕΡΤ. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα υπάρχουν αυτήν τη στιγμή 650.000 τηλεοπτικές συσκευές (οι 400 χιλιάδες εξ αυτών στην Αθήνα). Η ΕΡΤ είναι ο μόνος τηλεοπτικός οργανισμός που έχει αναπτύξει υβριδικές υπηρεσίες, επενδύοντας στο μέλλον της ελεύθερης τηλεόρασης.