Πρόσκληση σε τρεις agencies, Frank & Fame, V+O και Attp, απηύθυνε το υπουργείο Εσωτερικών για την κατάθεση οικονομικών προσφορών όσον αφορά την εκστρατεία ενημέρωσης των εκλογέων εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος με επιστολική ψήφο. Το εκτιμώμενο κόστος του έργου, σύμφωνα με την πρόσκληση, ανέρχεται σε 5 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, με προθεσμία υποβολής προσφοράς τη σημερινή μέρα, Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024.
**Ταυτόχρονα, συνεχίζονται οι καμπάνιες των περιφερειών. Η ΓΓΕΕ ενέκρινε σειρά διαφημιστικών προγραμμάτων συνολικού ύψους 4,3 εκατ. ευρώ.
**Νέα καμπάνια της Βιολάντα για τα μπισκότα πρωινού, σε σενάριο της Magiq Doorz και σκηνοθεσία Γιάννη Παπαδάκου, με πρωταγωνιστή τον Ευτύχη Μπλέτσα.