Με δύο νέες αποφάσεις, η διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης έδωσε πάλι ψήφο εμπιστοσύνης στην προβολή του νέου τηλεοπτικού της προγράμματος σε στάσεις λεωφορείων και στα μέσα μαζικής Μεταφοράς με γιγαντοαφίσες. Παρά τα αμφίβολα αποτελέσματα της διαφημιστικής αυτής προβολής, η ΕΡΤ ενέκρινε δύο κονδύλια για την ανάθεση αυτής της διαφημιστικής μεθόδου για 14 μόλις ημέρες.
Η πρώτη στην εταιρεία Politis OOH IKE, που έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση των διαφημιστικών πλαισίων στα στέγαστρα των στάσεων ΜΜΕ, με δαπάνη 149.181 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Η διαφήμιση με 14 διαφορετικά θέματα θα τοποθετηθεί σε 435 συνολικά στάσεις εντός Αττικής.
Η δεύτερη ανάθεση, με δαπάνη 149.520 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, έγινε στην εταιρεία Interbus ΑΕ, για 12 διαφημιστικά θέματα, που θα προβάλλονται σε διάστημα 30 ημερών σε 110 λεωφορεία της ΟΣΥ στην Αθήνα και 40 λεωφορεία της ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη. Θυμίζουμε ότι τη μέθοδο της διαφήμισης σε στέγαστρα στάσεων είχε ακολουθήσει και ο ΑΝΤ1 για τη συνδρομητική υπηρεσία ΑΝΤ1+.