**Με κεντρικό μήνυμα «Τελείωσε. Πράγματι;» η Sleed ανέπτυξε για λογαριασμό της AstraZeneca μία ολοκληρωμένη 360° integrated επικοινωνία, με στόχο την ευαισθητοποίηση των ευπαθών ομάδων γύρω από την Covid-19.
**H 4WiseMonkeys δημιούργησε τη νέα 360° καμπάνια της Novibet «Play in the new era» για τη Βραζιλία, το Μεξικό, τη Χιλή και το Εκουαδόρ.
**Την επικοινωνία της Heinz στην Ελλάδα ανέλαβε η Meteorites Creative Space, μετά από σχετικό spec.
**H καμπάνια του Pantene #HairHasNoGender συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά με νέο τηλεοπτικό που δημιούργησε η Grey Athens. Την παραγωγή της ταινίας έκανε η Stefi Productions, με σκηνοθέτες τη Βιολέτα Τσέλη και τον Μανόλη Μαυρή.