Στη δημιουργία δικής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αγοραπωλησίας διαφημιστικού χρόνου προχωράει η ΕΙΤΗΣΕΕ, μετά την καταγγελία του σχεδίου του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής για την καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος αγοραπωλησίας του διαφημιστικού χρόνου!
Έχουν ξεκινήσει επαφές με διαφημιστικές εταιρείες και media shops για την αναζήτηση μιας πλατφόρμας που θα εξυπηρετεί το σύστημα διανομής του χρήματος από τη διαφήμιση και δεν θα τελεί υπό τον έλεγχο της ΓΓΕΕ, όπως προβλέπει το σχέδιο νόμου, που προς το παρόν έχει παγώσει. Στόχος τους είναι να προχωρήσει άμεσα, πριν λήξει η παράταση για το ισχύον καθεστώς (τον Απρίλιο του 2017). Επίσης προτείνουν η πλατφόρμα να μην ελέγχεται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας αλλά από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, που δεν λογοδοτεί επί της ουσίας στην κυβέρνηση. Η ΕΙΤΗΣΕΕ δεν θέλει με τίποτα να χάσει το προνόμιο της άμεσης επικοινωνίας με τους διαφημιστές, με τους δικούς της πάντα όρους. Έτσι υποχωρεί από το σχέδιο που έγινε νόμος επί ΝΔ -χωρίς να εφαρμοστεί- για την κατάργηση των media shops και την απευθείας τιμολόγηση των διαφημίσεων με την καθιέρωση μιας νέας πλατφόρμας. Η κυβέρνηση, που είχε την ιδέα και την κατέθεσε το καλοκαίρι του 2016, δεχόμενη τα πυρά της ΕΙΤΗΣΕΕ, εμφανίζεται τώρα διατεθειμένη να καταργήσει την πρόβλεψη για την απόδοση του 10% από το διαφημιστικό έσοδο σε κάθε συναλλαγή υπέρ του ΕΚΟΜΕ.