Υποχρεωτικά θα μετέχει εκπρόσωπος της πιο αντιπροσωπευτικής Ένωσης των διαφημιστών κατά τη σύναψη συμβάσεων μεταξύ φορέων του Δημοσίου και διαφημιστικών εταιρειών στη διαδικασία της αξιολόγησης και της επιλογής του υποψηφίου. Ο εκπρόσωπος θα μετέχει ως εμπειρογνώμονας, χωρίς να έχει δικαίωμα ψήφου και θα εξαιρείται από τη δήλωση περιουσιακής κατάστασης! Εκτιμάται πως η διάταξη αυτή θα επιτρέψει την αναδιάταξη του παιχνιδιού που γίνεται στα επικοινωνιακά προγράμματα των δήμων, αξίας 40 εκατ. ευρώ ετησίως, και θα χρησιμοποιηθεί ως «όπλο» στις εκλογές.