- Ξέχασαν το «νόμισμα» της αγοράς
Αν το πρόβλημα ήταν ο τρόπος διάθεσης της κρατικής διαφήμισης από το Στέλιο Πέτσα, το σχέδιο νόμου του Γιάννη Οικονόμου δεν το λύνει, αλλά το συγκαλύπτει. Από το σχέδιο απουσιάζουν δύο κρίσιμα θέματα: Η ευθύνη του προσώπου, υπουργού ή φορέα, που διανέμει την κρατική διαφήμιση στην περίπτωση μη τήρησης της νομοθεσίας αλλά και το «νόμισμα» της αγοράς.
Το σχέδιο επαναλαμβάνει τα κριτήρια του ΠΔ της εποχής του Δημήτρη Ρέππα για ακροματικότητα και τηλεθέαση στην εποχή της ψηφιακής εποχής, χωρίς να λαμβάνει κανένα δεδομένο από την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών. Απουσιάζουν κρίσιμα θέματα, όπως η αξιοπιστία των κυκλοφοριών, των μετρήσεων τηλεθέασης και ραδιοφώνου και απήχησης των ιστοσελίδων, προκαλώντας ερωτηματικά για τον στόχο του σχεδίου.
Η κυβέρνηση μπορεί να αναθέτει σε τρίτους τη διαχείριση της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης και του δημοσίου χρήματος, το οποίο μπορεί να διατίθεται χωρίς να υπάρχει έλεγχος για το αν τηρήθηκε ή όχι η νομοθεσία, παραπέμποντας στα κριτήρια του παρελθόντος.