Πυκνά σύννεφα εντός και εκτός Vodafone, καθώς η πραγματικότητα ανατρέπει το κλίμα αισιοδοξίας που διαμορφώνει το γραφείο Τύπου.
Βασικότερο πρόβλημα η μπαχαλοποίηση της εσωτερικής λειτουργίας, καθώς τα τελευταία χρόνια όλες οι διοικήσεις, αντί να δημιουργήσουν όραμα, συμπαγή δομή και να προ- σελκύσουν ανθρώπους με ταλέντο (ή τουλάχιστον να κρατήσουν όσους ακόμα έχουν μείνει), ασχολούνται μόνο με ανακαινίσεις γραφείων, μετακομίσεις τμημάτων και εφαρμογές παρανοϊκών σεναρίων εσωτερικής, «ευκίνητης» αναδιοργάνωσης με «αρχηγούς φυλών».
Η εταιρεία, ηγέτης πριν από αρκετά χρόνια, ασχολείται μόνο με την εφαρμογή διαταγμάτων από τα κεντρικά και τη διαχείριση της διαρροής πελατών, καθώς το μόνο που κάνει
επί της ουσίας είναι να ακολουθεί τον ανταγωνισμό και να προσπαθεί να τον αντιγράψει.
Fiber η Cosmote; Giga εμείς, παρόλο που όλα τα forum είναι γεμάτα με παράπονα πελατών, καθώς ούτε mega ταχύτητες δεν πιάνουν.
600.000 συνδρομητές τηλεόρασης ο ανταγωνιστής; Ας πούμε 100.000 εμείς, αλλά μην ανακοινώσουμε κανένα δεδομένο κατανάλωσης, καθώς θα φανεί ότι η πλειοψηφία αποτελεί «συνδρομητές» τηλεόρασης, γιατί απλά τους προ- σφέραμε φθηνότερα το πακέτο τηλεφωνίας που ήθελαν.
Δική του υπηρεσία delivery φαγητού ο ανταγωνιστής, έκπτωση σε παραγγελίες σε άλλη πλατφόρμα εμείς, αλλά μόνο κάποιες μέρες του μήνα.
Η εταιρεία ανακοινώνει με τυμπανοκρουσίες ότι έχει τέτοιες ευαισθησίες, που θα αφήσει τους υπαλλήλους της να αποφασίσουν πότε θα επιστρέψουν στο γραφείο, όμως για τους πελάτες, που δεν μπορούν να βγάλουν άκρη στις λιγοστές γραμμές εξυπηρέτησης, ή για τους πολίτες, που κα- ταγγέλλουν «περίεργες» εγκαταστάσεις κεραιών εν μέσω κορονοϊού, δεν ανησυχεί κανείς.
Αναμένονται εσωτερικές εξελίξεις, καθώς όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον κορονοϊό, έχουν δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα εισπραξιμότητας και συνολικών αποτελεσμάτων.