Να αξιοποιήσει το Μουντιάλ 2018 της Ρωσίας, που ξεκινάει στις 14 Ιουνίου, επιδιώκει με κάθε τρόπο η ΕΡΤ. Η κρατική ραδιοτηλεόραση εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων έναντι 10 εκατ. ευρώ, κερδίζοντας τη μάχη με τον ΣΚΑΪ και τον ΑΝΤ1. Την εποχή εκείνη, μάλιστα, είχαν πέσει στο τραπέζι και κάποιες προτάσεις συνεργασίας, για να «μοιραστούν» οι αγώνες στους ανταγωνιστές της ΕΡΤ.
Η προετοιμασία ξεκινάει με την αναζήτηση διαφημιζομένων. Για πρώτη φορά, θα χρησιμοποιηθεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα που δημιούργησε η ΓΓΕΕ, υπό τον Λ. Κρέτσο, για το απευθείας κλείσιμο των συμφωνιών, ενώ παράλληλα αναζητείται και διευθυντής Μάρκετινγκ στην εταιρεία για να αναλάβει το εγχείρημα.
Η παρουσία στο Μουντιάλ θα είναι λιτή, με οκτώ απεσταλμένους και με περιγραφές από τα στούντιο της Αγίας Παρασκευής για την τηλεόραση και την ΕΡΑ ΣΠΟΡ, ενώ θα αξιοποιηθεί και ο διαδικτυακός τόπος της ΕΡΤ. Ακόμη, θα υπάρχουν ειδικές εκπομπές για το Μουντιάλ παράλληλα με τις υπόλοιπες ενημερωτικές εκπομπές. Μάλιστα, δεν αποκλείεται οι νέες εκπομπές της ΕΡΤ για τη σεζόν 2017-2018 να δώσουν τα πρώτα δείγματα γραφής κατά τη διάρκεια των αγώνων του Μουντιάλ.