• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Δύο χρόνια Cinobo

18/03/2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Cinobo (cinema no borders), η ελληνική κινηματογραφική streaming πλατφόρμα που ξεκίνησε από δύο Έλληνες σινεφίλ τον Μάρτιο του 2020 με έδρα τα Εξάρχεια, μόλις συμπλήρωσε 2 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας. Από το ντεμπούτο του, το Cinobo και η ομάδα 14 νέων που πλέον το αποτελεί, παραμένουν πιστοί στην υπόσχεσή τους να καλύψουν το κενό στην εγχώρια οικιακή ψυχαγωγία, παρέχοντας το πιο προσεκτικά επιλεγμένο, περιζήτητο, εκλεκτό, αντισυμβατικό σινεμά από όλο τον κόσμο, σε ένα online video club με όλα τα είδη, που εμπλουτίζεται σχεδόν καθημερινά. Διαθέτει έτσι την πρωτιά όχι μόνο στο ότι είναι η μόνη ελληνική συνδρομητική streaming πλατφόρμα αφιερωμένη στον κινηματογράφο και στις ανάγκες των σινεφίλ, αλλά και στο ότι παρέχει τη μεγαλύτερη συλλογή κλασικού σινεμά, βραβευμένων επιτυχιών και σύγχρονου ελληνικού σινεμά, καθώς και την πληρέστερη συλλογή ταινιών από όλα τα σημαντικά κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου.

Τo Cinobo τον δεύτερο αυτό χρόνο, βρέθηκε ένα βήμα πιο κοντά στην εκπλήρωση του οράματός του, να παρέχει στους θεατές όλης της επικράτειας πραγματική πρόσβαση στον κινηματογραφικό πλούτο που υπάρχει διαθέσιμος παγκοσμίως, αφού οι 2,25 εκατομμύρια ώρες streaming των πρώτων δύο ετών έχουν έρθει από 650 διαφορετικές πόλεις και χωριά της Ελλάδας και της Κύπρου. Το 40% των θεατών βρίσκεται στην περιφέρεια, εκτός μεγάλων αστικών κέντρων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, εκεί όπου η πρόσβαση στο ανεξάρτητο και καλλιτεχνικό σινεμά ήταν εξαιρετικά δύσκολη. Έχοντας τελειοποιήσει τις εφαρμογές του για την πλειονότητα των συσκευών, το Cinobo έχει διπλασιάσει το ποσοστό θέασης σε smart τηλεοράσεις, όπου προσφέρεται μέσω εφαρμογών για Samsung, LG και Android Smart TVs.

Ένας χρόνος γεμάτος ταινίες για την κοινότητα των συνδρομητών, από τις οποίες δεν έλειψαν τα σημαντικότερα φιλμ όλων των μεγάλων φεστιβάλ, για πρώτη φορά σε πλατφόρμα η συλλογή με τους 7 Χρυσούς Φοίνικες των 7 τελευταίων Καννών, αλλά και αφιερώματα σε είδη όπως το Χόρρορ. Η ισορροπία ανάμεσα στο κλασικό και το μοντέρνο χαρακτηρίζει τις επιλογές της ομάδας των curators, καθώς ενώ παρουσιάζονται φιλμογραφίες όλων των αγαπημένων μεγάλων ελλήνων και ξένων δημιουργών όπως ο Γουόνγκ Καρ Γουάι, ο Ερίκ Ρομέρ, ο Κλοντ Σαμπρόλ, ο Φρανσουά Τριφό και ο Μιχάλης Κακογιάννης, παράλληλα προτείνονται ταινίες σκηνοθετών που αποτελούν το σινεμά του μέλλοντος, όπως ο Χάιρο Μπουσταμάντε, ο Αντρέας Φοντάνα και η Ζουλιά Ντικουρνό. Η ποικιλομορφία των ταινιών της πλατφόρμας αντικατοπτρίζεται και στο Top 10 του δεύτερου χρόνου με τίτλους αναγνωρίσιμους και μη, από Ασία έως και Ελλάδα, ενώ το Cinobo Blog, το οποίο συνεχίζει να αποτελεί οδηγό του κοινού στην κινηματογραφική επικαιρότητα και σε κινηματογραφικές προτάσεις, έως σήμερα φιλοξενεί άρθρα των curators που διαβάστηκαν 485.000 φορές.

 

Το Cinobo τήρησε και την υπόσχεσή του για “σινεμά σε όλες τις οθόνες”, φέρνοντας στην Ελλάδα προσεκτικά επιλεγμένες πρεμιέρες σε Α’ προβολή όχι μόνο στην πλατφόρμα, αλλά και στις αίθουσες, με τη Μπενεντέτα του Πολ Βερχόφεν, το Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό και πολλούς ακόμα τίτλους από όλο τον κόσμο. 200.000 φορές, θεατές από Αθήνα και Θεσσαλονίκη μπήκαν στις σελίδες ταινιών διανομής για να μάθουν πληροφορίες για την κινηματογραφική τους κυκλοφορία ενώ συνεχίστηκε η αγαπημένη παράδοση των Cinobo Nights, με δωρεάν εισιτήρια για τις αίθουσες προς τους συνδρομητές του Cinobo.

 

Το Cinobo συνεχίζει να βρίσκεται κοντά στην ελληνική κινηματογραφία, εμπλουτίζοντας τη συλλογή νέου ελληνικού σινεμά κάθε μήνα και φέρνοντας στον θεατή τις σημαντικότερες νέες ελληνικές ανεξάρτητες παραγωγές, όπως το Digger, το Πρόστιμο, το Ακίνητο Ποτάμι, η Πράσινη Θάλασσα, Η Αναζήτηση της Λώρα Ντουράντ. Ανάμεσα στους 147 ελληνικούς τίτλους που έχουν φιλοξενηθεί στην πλατφόρμα, η ταινία Πρόστιμο του Φωκίωνα Μπόγρη αποτελεί περίπτωση-φαινόμενο, αφού ήταν η πιο δημοφιλής όχι μόνο για το 2021, αλλά και για τα δυο αυτά χρόνια. Η διάδοση του ελληνικού σινεμά από το Cinobo δε σταματά στην πλατφόρμα, αλλά περνά και στη διανομή ελληνικών ταινιών που θα προβληθούν μέσα στους επόμενος μήνες στους κινηματογράφους, όπως η Αγέλη Προβάτων του Δημήτρη Κανελλόπουλου, που το Cinobo θα διανείμει σε συνεργασία με τη Danaos Films, και τα πολυβραβευμένα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Μαγνητικά Πεδία του Γιώργου Γούση.

 

Τον δεύτερο χρόνο του, το Cinobo εγκαινίασε στην πλατφόρμα του τη λειτουργία φιλοξενίας φεστιβάλ με το online φεστιβάλ γαλλόφωνου σινεμά My French Film Festival το οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με ελληνικούς υπότιτλους, συνεργάστηκε με τη Μπιενάλε της Αθήνας για την επιμέλεια και την παρουσίαση της συλλογής ταινιών Eclipse, και παρουσίασε το 5ο Πανόραμα του Τμήματος Κινηματογράφου του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου παρουσιάζοντας 45 ταινίες μικρού μήκους από νέους δημιουργούς. Επίσης, στήριξε τα ελληνικά κινηματογραφικά φεστιβάλ, παραχωρώντας 15 συνολικά ταινίες του για το πρόγραμμά τους, ενώ διοργάνωσε κοινωνικές δράσεις, όπως οι sold out ειδικές προβολές της ταινίας Τα Χελιδόνια της Καμπούλ για τη στήριξη της οργάνωσης Women for Afghan Women, ως μια ελάχιστη κίνηση αλληλεγγύης στους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονταν στο Αφγανιστάν.

 

Η Δάφνη Μπεχτσή, Founder και Managing Director του Cinobo δήλωσε για τα μελλοντικά σχέδια της πλατφόρμας: “To Cinobo ήταν κάτι που έλειπε τόσο από την Ελλάδα όσο και από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες και τα μηνύματα ενδιαφέροντος που λαμβάνουμε για πρόσβαση από το εξωτερικό είναι πολλά. Με βάση την Ελλάδα, με κοινό όραμα και χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα του περιεχομένου και της υπηρεσίας, στόχος είναι πλέον να βγούμε και στο εξωτερικό, γιατί… Cinobo. Cinema no borders”.

 

Πέρα από το ποιοτικό περιεχόμενο που υπόσχεται να συνεχίσει να προσφέρει στους συνδρομητές, η συλλογή ταινιών της πλατφόρμας μέσα στο 2022 θα ξεπεράσει τις 1.000, ενώ στα άμεσα σχέδιά του Cinobo, εγκαινιάζεται αυτές τις μέρες νέο πρότζεκτ στο οποίο σινεφίλ προσωπικότητες από τον χώρο του πολιτισμού φιλοξενούνται στην πλατφόρμα του και μιλούν για τις αγαπημένες τους ταινίες. Φυσικά το Cinobo θα συνεχίσει να εξασφαλίζει τη διανομή των σημαντικότερων ταινιών από τα μεγάλα κινηματογραφικά φεστιβάλ, όπως τη Χρυσή Άρκτο του φετινού φεστιβάλ Βερολίνου Alcarràs της Κάρλα Σιμόν. Στο πλάνο του Cinobo είναι επίσης η δημιουργία ειδικής σελίδας όπου οι δημιουργοί θα μπορούν να καταθέτουν την ταινία τους για να συμπεριληφθεί στην πλατφόρμα, με απώτερο στόχο την ύπαρξη ανοιχτού διαλόγου, αλλά και την ανακάλυψη όσο το δυνατόν περισσότερων ταινιών που θα ενδιαφέρουν το κοινό. Τέλος, στο πλαίσιο εορτασμού των γενεθλίων του, το Cinobo πραγματοποιεί μεγάλο διαγωνισμό για νέους και παλιότερους συνδρομητές, με δώρο έναν προτζέκτορα, ετήσιες και μηνιαίες συνδρομές στην πλατφόρμα, ενώ τη Δευτέρα 21 Μαρτίου στις 21:00 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, θα πραγματοποιηθεί ειδική προβολή με δωρεάν είσοδο της ταινίας του Ζακ Οντιάρ Παρίσι, 13ο Διαμέρισμα, που αναμένεται αυτό το καλοκαίρι στους κινηματογράφους.

 

 

Τοπ 10 δεύτερου χρόνου

  1. Πρόστιμο
  2. Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό
  3. Οι Γείτονες από Πάνω
  4. Digger
  5. Titane
  6. Μπενεντέτα
  7. Chungking Express
  8. Και στις Καλύτερες Οικογένειες
  9. Η Αναζήτηση της Λώρα Ντουράντ
  10. Παγίδα στο Διαδίκτυο

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Internet, Ανακοινώσεις, Τηλεόραση Tagged With: Cinobo

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Να πληρώσουν οι πλούσιοι αριστεροί ευρωβουλευτές του απλήρωτους της “Αυγής” και του Κόκκινου

Υπάρχει η εξής ανισότητα και αδικία σε βάρος των απλήρωτων εργαζομένων της “Αυγής” και του Κόκκινου. Ευρωβουλευτές  που εξελέγησαν κάποτε  με το ΣΥΡΙΖΑ ή τον υπηρετούν ακόμη,  συγκεντρώνουν εισόδημα και αποκτούν το ένα ακίνητο μετά το άλλο ενώ δίπλα τους βρίσκονται οι απλήρωτοι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ του κόμματος που δεν έχουν να πληρώσουν  το ρεύμα […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Μ. Ζαμπάρας στο “Π”: Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ: Επανεκκίνηση με ιδεολογικό βάθος, ιστορική ευθύνη και πυξίδα τις κοινωνικές ανάγκες
  • Θ. Φωτίου στο “Π”: Κύριε Μητσοτάκη, οι ανάπηροι δεν είναι πολίτες β’ κατηγορίας
  • Μ. Βακόνδιος στο “Π”: Ο Caravaggio στο Palazzo Barberini
  • Π. Κουκουλόπουλος στο “Π”: «Στα μυστικά του βάλτου» της καύσης απορριμμάτων
  • Μ. Κρανίδης στο “Π”: Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας: Ένα χρήσιμο εργαλείο αδειοδότησης για πολλά έργα στα ακίνητα – Ένας σύντομος οδηγός
  • Μ. Συρεγγέλα στο “Π”: Η Εθνική Άμυνα ως πυλώνας σταθερότητας για τη σύγχρονη Ελλάδα
  • Αντώνης Μήνου στο “Π”: Σοβαρός και μετρημένος
  • ΚΑΙΡΟΣ: ΣΦΙΓΓΟΥΝ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ
  • Ζωντανά: ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ – ΟΡΘΡΟΣ και ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
  • Λευκή αλεπού

Σημερινα Εξωφυλλα


Το Παρον της κυριακης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ποιος ο "νέος Παπαδάκης" στον ΑΝΤ1;
  • Ενώσεις: Δύο 24ωρες απεργίες στα ΜΜΕ
  • Με νέες ταινίες και ντοκιμαντέρ υποδέχεται το ERTFLIX το καλοκαίρι
  • MEGA Play: «Στον δρόμο για το 5άρι»
  • Στο Δεύτερο ο Ραράκος
  • Γ. Μελιγγώνης: «Στον Αθήνα 9.84 δεν έχουμε ενημέρωση και μουσική με playlist»
  • Η νέα προσπάθεια του ΙMedD με το «YOJO»
  • Διαβάστε στο «ΠΑΡΟΝ της Κυριακής»: Οσμή σκανδάλων σκεπάζει τη χώρα
  • 'Εγκριση από ΕΚΚΟΜΕΔ για τη σειρά «Εκτός Υπηρεσίας»
  • Στις έντυπες "Τυπολογίες" μαζί με το "Παρόν" την Κυριακή: Πλατφόρμα srtreaming ψάχνει υπουργούς για να πληρώσει!

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017