- Η μία προς πληρωμή κατ’ εξαίρεση και η άλλη κατεπείγουσα
Σε ισχύ η απόφαση για τη δεύτερη καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών «για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορονοϊού COVID–19». Η καμπάνια είναι ύψους 2 εκατ. ευρώ, αποκλειστικά για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, και ενώ οι νεκροί φτάνουν τους 100 περίπου κάθε μέρα. Το πρώτο διάστημα της καραντίνας δόθηκαν, με αμφισβητούμενα κριτήρια, 21 εκατ. ευρώ στο σύνολο των ΜΜΕ.
Η εκστρατεία αφορά τη μετάδοση μηνυμάτων από τους πανελλαδικούς ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς της ΕΡΤ και τους τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου, «κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν τη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά», που επιβάλλουν τη δωρεάν μετάδοσή τους. Η πληρωμή πραγματοποιείται από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών σε συνεργασία με την ΓΔΟΥ του ίδιου υπουργείου, κατόπιν βεβαίωσης του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ Στέλιου Πέτσα, ο οποίος και υπογράφει την απόφαση μαζί με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Θόδωρο Σκυλακάκη.
Παράλληλα ξεκινάει και άλλη μία καμπάνια από το υπουργείο Υγείας με αντικείμενο τον εμβολιασμό, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, για μία ακόμη φορά. Εδώ υπάρχει σοβαρό πρόβλημα για το υπουργείο Υγείας, καθώς γνώριζε πως το εμβόλιο θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του νέου έτους και δεν έσπευσε έγκαιρα να οργανώσει διαγωνισμό.