Άρχισε η σταδιακή μεταστροφή της διαφήμισης από τα παραδοσιακά media στα ψηφιακά. Τη μετάβαση ανέλαβαν πλέον οι θεσμικοί φορείς του τομέα της διαφήμισης που μέσα από συνεχή σεμινάρια και συναντήσεις ενημερώνουν τα στελέχη της αγοράς και τους διαφημιζόμενους για τα οφέλη της τοποθέτησης των κονδυλίων τους στα διαδικτυακά Μέσα. Συμπληρωματικά στην επιχείρηση αυτή τρέχει η καμπάνια της ΕΝΕΔ, της ένωσης εκδοτών διαδικτύου για τη μέτρηση επισκεψιμότητας. Σταδιακά δηλαδή κατασκευάζεται το νέο νόμισμα της διαφήμισης το οποίο θα κρίνει το ποιοι και πόσα θα παίρνουν από την αγορά για τα διαδικτυακά τους Μέσα. Στα οποία θυμίζουμε δεν ισχύει το αγγελιόσημο.