Φανταστείτε, τώρα, να αποφασίσει ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος και να κάνει πρόταση για τη θέση του γενικού διευθυντή ειδήσεων της ΕΡΤ1. Γιατί δεν θα μπορούσε ή δεν είναι ικανός;
Και μετά μπλοκάρει το σύστημα…
Τα τρέιλερ των νέων ενημερωτικών εκπομπών της ΕΡΤ1 τα έχει δει κανείς; Τι θέλει να πει η πρωινή εκπομπή; Τι είναι όλο αυτό το γλυκερό του απογεύματος με την έκπληκη της αλλαγής στούντιο
Μεταδίδονται έτσι;
Εντάξει, δεν συγκρίνονται με τα δήθεν των πρωινών εκπομπών του ΣΚΑΪ και το …υπερβατικό των “Ιστοριών”, αλλά να μην τρελαθούμε κιόλας
Διπλή η παρουσία του Αδώνιδος μέσα σε διάστημα 10 ημερών στην ΕΡΤ1. Φανταστείτε να μην καθύβριζε τους εργαζόμενους και να μην είχε ψηφίσει για να χάσει τη δουλειά του, τι παρουσία θα είχε.
Οι σχεδιαστές του ασφαλιστικού μάλλον κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Αντί να πεθάνουν τους τελευταίους που έχουν δουλειά με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών, μπορούν να κάνουν το προφανές.
Να είναι πιο αυστηρή η χρήση του ΔΠΥ και κίνητρα ώστε να μετατραπούν σε μισθωτές υπηρεσίες, με χαμηλότερη ασφάλιση.
Διεκδίκηση του αγγελιοσήμου μαζί με τους φόρους και το ΦΠΑ, από τις εταιρείες ψηφιακής επικοινωνίας, που κλέβουν το ελληνικό δημόσιο, τα ταμεία και το περιεχόμενο των ΜΜΕ.
Ο δρόμος είναι με την εφαρμογή της υφιστάμενης νομοθεσίας περί πνευματικής ιδιοκτησίας, διαφήμισης και εμπορικών συναλλαγών.
Η διαφήμιση στη Χ ψηφιακή πολυεθνική, πρέπει να λογίζεται και ως τέτοια, και όχι ως μια απλή οικονομική συναλλαγή.
Δεύτερο, η νομοθεσία ορίζει πως ο φόρος αποδίδεται εκεί που ασκείται η δραστηριότητα και κόβεται το τιμολόγιο και όχι εκεί που είναι η έδρα της επιχείρησης. Τα μισά χρυσά αγόρια που έχουν πρόσβαση στην TV, έχουν το site στην Ελλάδα και την έδρα στην Κύπρο, μέσω off shore.
Η ΕΣΗΕΑ και η ΠΟΕΣΥ γιατί δεν ρωτούν τι συμβαίνει στην Ευρώπη;