@@@ Το σχέδιο νόμου του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά επιχειρεί να φέρει τα χρήματα …μπροστά.
@@@Kαι να σταματήσει το …παράλληλο σύστημα πληρωμών που είχε δημιουργηθεί από διαφημιστές και διαφημιζόμενους και έχει καταγγελθεί από τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ.
@@@Με το νόμο Βενιζέλου τα έσοδα της διαφήμισης, αλλά και το τελικό της κόστος χανόταν στο…υπερπέραν
@@@Τώρα, με τη χρήση της τεχνολογίας επιχειρείται μια καθαρή σχεσή, στην οποία κάθε πλευρά θα έχει το μερίδιο της που θα αποτυπώνεται ηλεκτρονικά και όλοι θα γνωρίζουν και το έσοδο και το κόστος.
@@@Σε μια αγορά που σέρνεται, κανονικά, θα έπρεπε να είχαν υποδεχθεί το σχέδιο με τυμπανοκρουσίες.
@@@Συμβαίνει το αντίθετο, φυσικά. Τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ θα απευθυνθούν ξανά στο ΣτΕ, για να ακυρώσουν αυτό που ζητάει ο νόμος την υποχρεωτική συμμετοχή στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών.
@@@Δυστυχώς, τόσο το ΕΣΡ εξαιτίας της αβελτηρίας των προηγούμενων ετών, όσο και η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν μπορούν να συνδράμουν και να δώσουν στοιχεία για τα λεφτά που χάθηκαν στη διαφήμιση, ενώ διασώθηκαν οι διαφημιστές, με άλλα ονόματα εταιρειών.
@@@Στην πρώτη γραμμή κρούσης κατά του νομοσχεδίου είναι εκείνοι που δήθεν έκαναν εκπομπές telemarketing , αλλά στην πραματικότητα έκαναν διαφήμιση των επιχειρήσεών τους, σε πολιτικές εκπομπές, καταστρατηγόντας τη νομοθεσία για το ελάχιστο όριο διαφήμισης, μή αποδίδοντας ειδικό φόρο, αγγελιόσημο και ΦΠΑ.
@@@Αλλά, στο ΕΣΡ των προηγούμενων ετών, κανείς δεν ήθελε να αγγίξει αυτές τις περιπτώσεις.
@@@Πάμε, λοιπόν, για ολομέτωπη σύγκρουση.