Η Meta υπέστη σήμερα μια «μεγάλη ήττα», όπως αναφέρουν σε άρθρο τους οι New York Times, που θα μπορούσε να υπονομεύσει σημαντικά και τις – μέσω Facebook και Instagram – διαφημιστικές της δραστηριότητες στην Ευρώπη.
Η αρμόδια ιρλανδική Αρχή επέβαλε σήμερα πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta, τη μητρική των Facebook και Instagram, κρίνοντας ότι η εταιρεία έχει αναγκάσει τους χρήστες της να συμφωνήσουν σε εξατομικευμένες διαφημίσεις παραβιάζοντας όμως έτσι τους ευρωπαϊκούς κανόνες για την προστασία δεδομένων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://www.kathimerini.gr/