Σημαντικός και πολυεπίπεδος ο ρόλος της Google και στις εκλογές. Ενώ η ΕΝΕΔ διεκδικεί για λογαριασμό των ψηφιακών εκδοτών ένα ποσό της τάξης των 40 – 50 εκατ. ευρώ από την Google (περίπου το 10% των εσόδων της στην Ελλάδα), όπως προκύπτει από έρευνα, η ΝΔ έχει δαπανήσει για διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης της Google ένα ποσό της τάξης των 242.000 ευρώ από τον Ιανουάριο και ο ΣΥΡΙΖΑ 24.000 ευρώ.
Πρόκειται για χρήματα που βγαίνουν από τον κρατικό προϋπολογισμό και γίνονται συνάλλαγμα προς το εξωτερικό, καθώς η διαφήμιση εντός Ελλάδας, με νόμο, γίνεται δωρεάν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Η επιλογή αυτή του κυβερνώντος κόμματος της ΝΔ φανερώνει τον ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας που διαθέτει στην Ελλάδα με τις πολυεθνικές εταιρείες, ενώ την ίδια ώρα αυτές δεν καταβάλλουν φόρους και εισφορές στη χώρα. Επιπλέον, σε ορισμένες περιπτώσεις οι εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης προχωρούν σε προληπτική λογοκρισία, ενώ την ίδια ώρα αφήνουν να διεξάγονται προσβλητικές και άκρως συκοφαντικές καμπάνιες σε βάρος τρίτων προσώπων.