Ελκυστικά πακέτα επιβράβευσης των διαφημιστικών εταιρειών και διαφημιζόμενων προτείνει για το 2019 η ΕΡΤ στη νέα της εμπορική πολιτική η οποία θα εγκρίθηκε από το ΔΣ. Υπάρχουν δύο κατηγορίες επιβραβεύσεων για την παροχή έκπτωσης, η οποία κλιμακώνεται ανάλογα με τον τζίρο της διαφήμισης στην κρατική τηλεόραση. Στην πρώτη κατηγορία η έκπτωση επί των τιμολογίων διαφήμισης αρχίζει από 5% για διαφημίσεις ύψους 50.000 ευρώ, ποσοστό που αυξάνεται κλιμακωτά έως και 21% για διαφημίσεις άνω των 900.000 ευρώ. Στη δεύτερη κατηγορία δίνεται μία επιπλέον έκπτωση για όσες εταιρείες αυξάνουν τη διαφημιστική τους δαπάνη στην ΕΡΤ, με κριτήριο τη διαφορά στον διαφημιστικό τζίρο τους από το 2018 στο 2019. Η έκπτωση μπορεί να φθάσει ως και 14% αν η αύξηση των διαφημίσεων είναι της τάξης του 75% – 100%. Στην ίδια απόφαση ορίζεται και η επιβράβευση των διαφημιστικών εταιρειών στο 4%, όπως ορίζει ο νόμος.