Με τον ν. 5005/2022 του Γιάννη Οικονόμου παρατείνεται και για το τρέχον έτος η ρύθμιση για την προσαυξημένη έκπτωση (κατά ποσοστό 30%) διαφημιστικής δαπάνης επιχειρήσεων. Η ρύθμιση ίσχυε ήδη από το 2020 μέχρι το 2022 και ξεκίνησε με αφορμή την πανδημία.
Οι δαπάνες διαφήμισης περιλαμβάνουν την ανάρτηση διαφημιστικών μηνυμάτων ή επί πληρωμή δημοσιεύσεις σε χώρους που νόμιμα προορίζονται για υπαίθρια διαφήμιση και την αγορά χρόνου ή χώρου με σκοπό τη μετάδοση ή καταχώριση μέσω των ΜΜΕ και των ψυχαγωγικών ΜΜΕ. Η διαφημιστική δαπάνη εκπίπτει φορολογικά προσαυξημένη, εφόσον το ύψος της υπερβαίνει κατά 5% την αντίστοιχη δαπάνη του 2019. Όσον αφορά τη διαφήμιση στο internet, η επιχείρηση που την υποδέχεται πρέπει να εγγραφεί στο νέο Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης