Έρευνα για την πώληση του Epsilon TV στην Dimera διενεργεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Παράλληλα, με τον έλεγχο της συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων που διενεργεί το ΕΣΡ για να εγκρίνει την πώληση του 51% (ως σήμερα) της Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ στην Dimera Media Investments LTD, η ΕΑ κινήθηκε με βάση τα άρθρα 6 των ν. 3959/2011 και 3592/2007. Υπενθυμίζεται πως αρχικά η Dimera Media Investments LTD είχε αποκτήσει το 19,06% της Τηλέτυπος από τον Πήγασο και στη συνέχεια τη μεταβίβασε στην Elenovo, ενώ έχει και τα εμπορικά σήματα του «Έθνους» και της «Ημερησίας».
Στο παρελθόν η ΕΑ είχε κάνει έλεγχο σε μεγάλες μεταβιβάσεις επιχειρήσεων ΜΜΕ, όπως συνέβη με την πώληση πλειοψηφικού πακέτου του Alpha στο RTL το 2009. Ο ν. 3592 του Θόδωρου Ρουσόπουλου ορίζει ως ανώτατο όριο για τις επιχειρήσεις media την κατοχή του 35% σε κάθε επιμέρους αγορά (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά) της εμβέλειας του κάθε Μέσου.
Η ολοκλήρωση της μεταβίβασης θα καθυστερήσει έναν ακόμη μήνα, όπως είχαμε αποκαλύψει, ενώ ο ιδιοκτήτης Φίλιππος Βρυώνης δέχεται εισηγήσεις να ακυρώσει τη συμφωνία, αν και υπάρχει ισχυρή δέσμευση από το συμβόλαιο. Η Deloitte κατέθεσε την έκθεσή της επί της οικονομικής κατάστασης της Ραδιοτηλεοπτικής και η πλευρά Βρυώνη θα καταθέσει τις παρατηρήσεις της. Θα ακολουθήσει δεύτερος έλεγχος από άλλη εταιρεία, ο οποίος θα παραδοθεί στις αρχές Νοεμβρίου. Αυτός θα είναι και ο τελικός έλεγχος. Αν διαπιστωθεί πως δεν υπάρχει συμφωνία επί των πορισμάτων που θα επηρεάσουν το τελικό ύψος του τιμήματος, ως προς την πώληση του υπολοίπου 49% των μετοχών, έχει τη δυνατότητα ο αγοραστής να αποκτήσει το σύνολό του στην αρχική προσυμφωνημένη τιμή (14 εκατ. ευρώ). Πάντως ένα επιπλέον αγκάθι είναι το γεγονός πως το ΔΣ είναι εξαμελές και η κάθε πλευρά έχει τρία πρόσωπα να την εκπροσωπούν.
Στόχος του Ιβάν Σαββίδη είναι η απόκτηση του καναλιού, και αμέσως μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων θα ξεκινήσει η στελέχωσή του. Οι κρούσεις σε ανώτατα στελέχη της αγοράς έγιναν το προηγούμενο διάστημα και λίαν συντόμως θα ενεργοποιηθούν και με τη συνδρομή της 24Media, η οποία έχει αναλάβει τον σχεδιασμό του οργανογράμματος.