Οι μεγάλες εταιρείες παιχνιδιών, σε συνεργασία με τις εταιρείες παραγωγής παιδικών σειρών, βρήκαν τρόπο να ξεπεράσουν την ευρωπαϊκή νομοθεσία, που απαγορεύει τη μετάδοση διαφημίσεων έως τις 10 το βράδυ. Πολλές βιομηχανίες παιχνιδιών μετέχουν τα τελευταία χρόνια στην παραγωγή παιδικών σειρών ή πληρώνουν για να γυρίζονται ταινίες και σειρές με ήρωες αποκλειστικά τις φιγούρες τους.
Η μέθοδος, που εφαρμόζεται μαζικά πλέον και στα ελληνικά κανάλια, ειδικά στα συνδρομητικά της Nova και του ΟΤΕ, είναι απλή: Αντί για απευθείας διαφήμιση, αποσπάται ένας ήρωας της σειράς και «συστήνεται» στο παιδικό κοινό. Προβάλλονται οι ικανότητές του ως πολεμιστή και φυσικά διαφημίζονται υπερβολικά τα όπλα που κατέχει και χειρίζεται! Με τον τρόπο αυτό η προβολή του ήρωα δεν θεωρείται κατά τον νόμο διαφήμιση, αλλά το κανάλι διαφημίζει κανονικά τα προϊόντα-παιχνίδια που πωλούνται στα καταστήματα. Ειδικά πριν από τα Χριστούγεννα η συγκεκριμένη μέθοδος κάλυπτε ένα δεκάλεπτο κάθε ώρα. Κανονικός, δηλαδή, βομβαρδισμός διαφημίσεων παιδικών παιχνιδιών!