Στο 34,6% “πέταξε” το ποσοστό εκείνων στις ηλικίες 18-54 που το 2024 είδαν στην σταθερή τους τηλεόραση την κατηγορία “άλλα” σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Το μερίδιο αυτό ήταν το 2023 στο 30,2% φανερώνοντας αυτό που γνωρίζουν όλοι. Ένα πολύ μεγάλο μέρος του κοινού ακόμη και αυτό το δείγμα που κατέγραψε η Nielsen επιλέγει να μην δει τα προγράμματα των σταθμών εθνικής εμβέλειας κατά τη μετάδοσή τους. Το κοινό αυτό του δείγματος, επιλέγει την κατηγορία “άλλα” όπου βρίσκονται οι streaming πλατφόρμες, οι συνδρομητική τηλεόραση, οι περιφερειακοί σταθμοί της Αττικής ,όσοι παίζουν παιχνίδια μέσω της τηλεοπτικής οθόνης.
Το κοινό της ελληνικής τηλεόρασης, ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, είναι ήδη αλλού! Έχει ήδη “δραπετεύσει στο TikTok, στο Instagram, στο Διαδίκτυο, και στις streaming υπηρεσίες. Η Ελλάδα ουραγός των τεχνολογικών εξελίξεων παρά τους πεφωτισμένους της υπουργούς, επιμένει να είναι καθηλωμένοι στις επιλογές των διαφημιστών για τα κοινά 18-54 και να μοιράζει την διαφήμιση. Στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης ορισμένοι ακόμη είναι εκστασιασμένοι με την ανάκαλυψη της φωτιάς.