Το άνοιγμα των δανειοδοτήσεων επιχειρήσεων μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, τα κονδύλια του οποίου η αγορά περιμένει ως «σωτήρα», αποκάλυψε για μια ακόμη φορά τη δυναμική και την επιρροή της επικοινωνιακής πολιτικής. Στις επιλέξιμες δαπάνες των υποψηφίων δανειοληπτών για επιχειρηματικά σχέδια ψηφιοποίησης, πράσινης ανάπτυξης και τουρισμού περιλαμβάνονται δύο νέες δαπάνες, απόρροια της κρίσης στη χώρα μας: Η μισθοδοσία, η οποία συνδέεται με το επενδυτικό σχέδιο, και οι δαπάνες προώθησης και επικοινωνίας (μάρκετινγκ)…