«Ανακάμπτει ο κλάδος της διαφήμισης», εκτιμά σε κλαδική της μελέτη η Icap Group. Από τις 29 επιχειρήσεις του δείγματος, μόνο οι 20 ήταν κερδοφόρες το 2014, το σύνολο του ενεργητικού τους μειώθηκε κατά 2,62% την περίοδο 2103-2014, ενώ αύξηση κατά 4,8% κατέγραψαν τα ίδια κεφάλαια. Οι συνολικές τους πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,75%, τα δε μικτά κέρδη κατά 5,8%. Παρά την αύξηση των λειτουργικών εξόδων (4,2%), το λειτουργικό και το τελικό καθαρό αποτέλεσμα βελτιώθηκαν δραστικά το 2014 σε σχέση με το 2013 (90,75% και 69,93% αντίστοιχα).
Ο Ιάκωβος Κατακουζηνός, senior manager Οικονομικών Μελετών, αναφέρει σχετικά με τις εξελίξεις στον κλάδο: «Η πραγματική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής -24,3% την περίοδο 2008-2012. Το 2013 σταθεροποιήθηκε και παρουσίασε μικρή ετήσια άνοδο 0,8%, ενώ το 2014 η άνοδος ήταν μεγαλύτερη και διαμορφώθηκε στο 4% περίπου. Η τηλεόραση απορρόφησε το 58,5% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης το 2014. Τα περιοδικά απέσπασαν μερίδιο 16,3% και οι εφημερίδες 13,3%. Το ραδιόφωνο εκτιμάται ότι απορρόφησε το 9,6%. Δεδομένων των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που επικράτησαν στην ελληνική οικονομία το 2015, η ανοδική τάση που εμφάνισε η αγορά αποδυναμώθηκε».