Η επιβάρυνση της συνδρομητικής τηλεόρασης από τη βαριά φορολογία αποτυπώνεται και στα νούμερα της Cosmote TV για το πρώτο τρίμηνο του 2018. Συνεχίζεται η αύξηση πελατών, η οποία όμως είναι ισχνή, με μόλις 3.000 νέους πελάτες, φτάνοντας τους 527.716 το πρώτο τρίμηνο του 2018 από 524.770 στο τέλος του 2017 και 504.794 το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Από το 2016 η συνδρομητική τηλεόραση επιβαρύνεται με φόρο 10%, ενώ υπάρχει και η σοβαρή απειλή της επιβολής του φόρου-εισφοράς 2% επί του τζίρου υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ. Η Deutsche Telekom έδωσε εντολή για αυστηρή λιτότητα στον τομέα της τηλεόρασης του Ομίλου ΟΤΕ.