Ενάμιση χρόνο μετά τη θεσμική αλλαγή στον τρόπο διάθεσης της τηλεοπτικής διαφήμισης και δέκα μήνες μετά τις τροποποιήσεις στον νόμο, η αγορά είναι έτοιμη να προχωρήσει στην υλοποίηση της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι φορείς της αγοράς που μετέχουν ως «διαχειριστής» του Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου (ΕΙΤΗΣΕΕ, ΣΔΕ και ΕΔΕΕ) έχουν καταλήξει στη διεθνή εταιρεία PwC για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υποστήριξη της λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος, ώστε η τηλεοπτική διαφήμιση να έχει ένα διαφανές σημείο αναφοράς, χωρίς άλλους μεσάζοντες. Το ηλεκτρονικό σύστημα θα πρέπει να λειτουργήσει από την 1η Ιανουαρίου 2019 αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται να καθυστερήσει για 15 – 20 μέρες.
Μέσω της ηλεκτρονικής αυτής πλατφόρμας διαφημιζόμενοι και διαφημιστικές εταιρείες θα δηλώνουν τη διάθεση των τηλεοπτικών τους πακέτων στα ΜΜΕ, με στόχο να μην είναι δυνατές οι συμφωνίες κάτω από το τραπέζι για υπερβολικές επιστροφές ή άλλου είδους ανταλλαγές. Θυμίζουμε ότι το ποσοστό των επιστροφών έχει μειωθεί από το 9,9% στο 4%.