Τεράστιο ζήτημα ηθικής τάξεως προκύπτει από τη στάση του ραδιοφωνικού σταθμού Sfera. Για να προσεγγίσει ακροατές ετοίμασε μια προωθητική ενέργεια που είχε τον μανδύα της έρευνας. Η ενέργεια αυτή, όπως καταγγέλλει η ΑΕΜΑΡ, «προέτρεπε καταναλωτές να δηλώσουν ότι είναι ακροατές του συγκεκριμένου σταθμού (ακόμη κι αν δεν είναι) με το δέλεαρ μεγάλου χρηματικού επάθλου». Το γεγονός αυτό επισημάνθηκε από τους υπόλοιπους σταθμούς, καθώς υπήρχαν αρνητικές αναφορές σε βάρος τους από τον Sfera, κατά την υποτιθέμενη έρευνα. Η ΑΕΜΑΡ προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, που ζήτησε από τον Sfera να σταματήσει τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια. Όλο αυτό το διάστημα, όμως, εμφάνισε συνταρακτική άνοδο, που δεν οφείλεται στο πρόγραμμά του, ενώ άλλοι σταθμοί έχουν υποστεί απώλειες.