Με στόχο την «εικόνα των νοικοκυριών για την ΕΡΤ» και τα προγράμματά της, η διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης ανέθεσε στην εταιρεία Marc AE τη διεξαγωγή έρευνας, με δαπάνη 12.450 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μάθει τι πιστεύουν σήμερα οι τηλεθεατές για τα προγράμματά της. Η έρευνα θα πρέπει να παραδοθεί ως τις 20 Ιανουαρίου και θα γίνει με τηλεφωνικές συνεντεύξεις, ενώ θα είναι πανελλαδική με τυχαία δειγματοληψία ως προς το φύλο, την ηλικία, την αστικότητα και την περιοχή κατοικίας.