Οι έμμεσες διαφημίσεις στους τηλεοπτικούς σταθμούς και η παραβίαση της νομοθεσίας για την τοποθέτηση προϊόντος είναι από τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν το ΕΣΡ. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει το στοιχείο της φοροδιαφυγής, καθώς οι αναφορές από τους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια ενημερωτικών εκπομπών δεν συνυπολογίζονται στη διαφημιστική δαπάνη και δεν καταβάλλεται ειδικός φόρος τηλεόρασης και ΦΠΑ. Είναι χαρακτηριστικές οι περιπτώσεις δημοσιογράφων που διαφημίζουν από τις εκπομπές τους από χαλιά και κουβέρτες μέχρι σούπερ μάρκετ. Επίσης, υπάρχει το στοιχείο του αθέμιτου ανταγωνισμού σε βάρος των σταθμών που δεν ακολουθούν αυτές τις πρακτικές.
Τέλος, υπάρχουν και δήθεν εκπομπές telemarketing, που παραβιάζουν συθέμελα τη νομοθεσία για το ανώτατο όριο διαφήμισης και την απόδοση του ΦΠΑ και του ειδικού φόρου. Δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να ζητηθεί η συνδρομή και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.