ΠΗΓΗ: “ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ”
Του Λευτέρη Κρέτσου
Η δημόσια στήριξη στα μέσα ενημέρωσης αποτελεί πάγια πρακτική που εφαρμόζεται σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες.
Η Γαλλία εμφανίζει τον υψηλότερο δυναμισμό στις πολιτικές προστατευτισμού των παραδοσιακών έντυπων μέσων ενημέρωσης, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν ληφθεί μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες:
- 1. Το Στρατηγικό Ταμείο για την Ανάπτυξη του Τύπου, που ιδρύθηκε τον Απρίλιο 2012, στηρίζει ένα ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων όπως την καινοτομία, την αύξηση της παραγωγικότητας μέσω του βιομηχανικού εκσυγχρονισμού, την ψηφιακή ανάπτυξη και την παρουσία του γαλλικού Τύπου σε γαλλόφωνες χώρες.
- 2. Οικονομική ενίσχυση της διανομής.
- 3. Οικονομική ενίσχυση για έντυπα με περιορισμένα έσοδα από τη διαφήμιση και εβδομαδιαίες εκδόσεις περιφερειακού και τοπικού χαρακτήρα.
- 4. Φορολογική ενίσχυση και αναπτυξιακά κίνητρα, τα οποία περιλαμβάνουν:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ στο http://www.efsyn.gr/