Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος, ανακοινώνει το άνοιγμα της πλατφόρμας αγοράς εισιτηρίων (www.gmc.sde.gr) για την παρακολούθηση του ολοήμερου Global Marketer Conference 2022 που θα πραγματοποιηθεί διά ζώσης, την Πέμπτη 7 Απριλίου, στο Κέντρο Πολιτισμού, «Ελληνικός Κόσμος».
Την ημέρα εκείνη, 700 περίπου στελέχη του marketing και της επικοινωνίας από όλο τον κόσμο θα συναντηθούν στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν τις εργασίες του συνεδρίου. Οι ομιλητές, κορυφαίες προσωπικότητες του παγκόσμιου marketing, εκπρόσωποι των μεγαλύτερων brands της παγκόσμιας βιομηχανίας, θα μοιραστούν μαζί μας τις σημαντικότερες τάσεις στο marketing & την επικοινωνία.
Οι πρώτοι 6 επιβεβαιωμένοι ομιλητές του GMC 2022 είναι η Conny Braams, Chief Digital and Marketing Officer, Unilever και WFA Marketer of the year 2021, o Rupen Desai, Global CMO, Dole Sunshine Company, η Taide Guajardo, Brand Senior Vice President Europe, Procter & Gamble, ο Sir John Hegarty, Co-founder and Creative Director, The Garage Soho, ο Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer and President Healthcare, Mastercard και η Naomi Walkland, Vice President EMEA Marketing, Bumble, ενώ το line up εμπλουτίζεται συνεχώς.
Το Global Marketer Conference 2022 αποτελεί τη ναυαρχίδα των εκδηλώσεων της Global Marketer Week 2022 που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, από τις 5 έως τις 8 Απριλίου, σε συνεργασία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA), με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και θα είναι ένα από τα πρώτα live events μετά την πανδημία.
«Το άνοιγμα της πλατφόρμας αγοράς εισιτηρίων μας φέρνει πιο κοντά στη στιγμή που σχεδιάζουμε και ονειρευόμαστε από τα τέλη του περασμένου Απριλίου, όταν ανακοινώθηκε ότι ο ΣΔΕ και η Αθήνα θα φιλοξενήσουν την κορυφαία αυτή παγκόσμια διοργάνωση. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους ξένους συνέδρους, αλλά πάνω από όλα, ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτή τη μοναδική εμπειρία με τα στελέχη του marketing και της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Σας περιμένουμε όλους και όλες στις 7 Απριλίου, επιτέλους από κοντά!», δήλωσε η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ.
«Χωρίς να παραγνωρίζουμε την αξία των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου, τίποτa δεν συγκρίνεται με τη δια ζώσης εμπειρία. Χαιρόμαστε που η WFA ηγείται αυτής της επιστροφής, διοργανώνοντας ένα από τα πρώτα σημαντικά events της χρονιάς για το παγκόσμιο marketing. Ανυπομονούμε να βρεθούμε στην Αθήνα, τη γενέτειρα του δυτικού πολιτισμού. Δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε καταλληλότερο μέρος για τη συνάντηση της παγκόσμιας κοινότητας των marketers μετά από δύο χρόνια πανδημίας και αποστάσεων», δήλωσε ο Stephan Loerke, CEO της WFA.
Σχετικά με τη GMW
H Global Marketer Week της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (www.wfanet.org) είναι μία διοργάνωση γεμάτη έμπνευση και γνώση που πραγματοποιείται σε διαφορετικό κάθε χρόνο μέρος του κόσμου, με τη συμμετοχή 800 περίπου στελεχών του marketing και της επικοινωνίας. Πριν την Αθήνα, τη διοργάνωση έχουν φιλοξενήσει η Σιγκαπούρη, η Λισαβόνα, το Τόκιο, το Τορόντο, η Κουάλα Λουμπούρ, το Μαρακές, το Σίδνεϋ, οι Βρυξέλλες, το Πεκίνο, η Κωνσταντινούπολη, το Σάο Πάολο & Ρίο, η Μουμπάη (Βομβάη) και άλλες σημαντικές πόλεις.