Και ενώ μέρος της τηλεοπτικής αγοράς επιχειρεί να υποβαθμίσει το ζήτημα των άστοχων μετρήσεων της Nielsen, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας Γρηγόρης Αντωνιάδης στο μήνυμά του για το 2023 παραδέχεται πως ξοδεύουν χρήματα στα τυφλά. «Η έλλειψη μετρήσεων αποτελεί τεράστιο κενό στην αγορά μας», παραδέχεται. Και προσθέτει: «Σήμερα, μη γνωρίζοντας την πραγματική κάλυψη και συχνότητα που πετυχαίνει το διαφημιστικό μας μήνυμα, πόσοι δηλαδή άνθρωποι (όχι συσκευές!) είδαν την διαφήμισή μας σε κάθε Μέσο και συνολικά, ως διαφημιζόμενοι δε μπορούμε να κάνουμε σωστό προγραμματισμό, ούτε να αξιολογήσουμε τις καμπάνιες μας σωστά. Έτσι, δαπανούμε πολλά εκατομμύρια ετησίως στα τυφλά, στοχεύοντας ξανά και ξανά τον ίδιο άνθρωπο και καθιστούμε τη διαφήμιση ενοχλητική για τον καταναλωτή, χωρίς να δίνουμε προστιθέμενη αξία στην επιχείρησή μας».
Ο ΣΔΕ φιλοδοξεί «να λύσει το καυτό αυτό θέμα μέσα από το λανσάρισμα μιας λύσης cross media measurement» και αναφέρεται στη «συνεργασία με τη Nielsen για βελτίωση της μέτρησης τηλεθέασης». Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειωθεί πως ο ΣΔΕ μετέχει στην περίφημη Επιτροπή Έρευνας Ελέγχου Τηλεθέασης που αξιολογεί τη Nielsen.
Επί του δημοσιεύματος, ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης έστειλε και δημοσιεύτηκε στις “Τυπολογίες” η εξής επιστολή: