Την πόρτα ελληνικών ψηφιακών εταιρειών media χτύπησε η Google. Σύμφωνα με πληροφορίες, ανώτατο στέλεχος της αμερικανικής πολυεθνικής ήρθε στην Ελλάδα και συναντήθηκε με τους εκπροσώπους ορισμένων εκ των μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου. Οι συζητήσεις αφορούσαν συνεργασία, αλλά δεν υποβλήθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις. Οι επαφές αυτές είναι σε συνέχεια του σχεδίου που έχει κατατεθεί σε μεγάλες εφημερίδες, «Les Echos» (Γαλλία), «NRC Media» (Ολλανδία), «El Pais» (Ισπανία), «La Stampa» (Ιταλία), «Faz» και «Die Zeit» (Γερμανία) και «Guardian» (Μεγάλη Βρετανία). Η Google, που ανησυχεί για τις κατηγορίες που δέχεται από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες για online κλοπή περιεχομένου των εφημερίδων, προτείνει τη διάθεση… 150 εκατ. λιρών για την… DNI, τη νέα της ψηφιακή πρωτοβουλία καινοτομίας. Το ερώτημα είναι γιατί και η ελληνική κυβέρνηση, σε συνεργασία με τους εκδότες, δεν λαμβάνει μέτρα προστασίας του περιεχομένου, όπως έγινε στην Ισπανία, και γιατί δεν αποπειράται να καταλογίσει στις μεγάλες πολυεθνικές τον φόρο που τους αναλογεί για τη δραστηριοποίησή τους και στην ελληνική αγορά.