Η τηλεόραση είναι το Μέσο που απορρόφησε τη μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη για το 2018. Παρά το γεγονός ότι δεν δίνονται επίσημα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης από την αγορά, εκπρόσωποι των διαφημιστικών εταιρειών και των διαφημιζόμενων δηλώνουν πως σε αντίθεση με τις άλλες χώρες του κόσμου στην Ελλάδα η τηλεόραση παραμένει στην πρώτη θέση της διαφήμισης, έχοντας λάβει άνω του 50% της δαπάνης για το 2018. Η διαφήμιση για την περυσινή χρονιά έχει αύξηση μικρότερη από την αναμενόμενη, περίπου στο 5% σε σχέση με το 2017, ενώ καταγράφεται μείωση της δαπάνης για εφημερίδες και περιοδικά και μεγάλη αύξηση για το διαδίκτυο.