Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ, και ειδικότερα στην τηλεόραση, δείχνουν τα πρώτα απολογιστικά στοιχεία του εξαμήνου για το 2018, ενώ οι εκτιμήσεις για το σύνολο του έτους είναι περισσότερο αισιόδοξες. Το 2018 η αύξηση της διαφήμισης ήταν της τάξης του +8% το πρώτο εξάμηνο έναντι του αντίστοιχου διαστήματος το 2017.
Πέρυσι η διαφήμιση αυξήθηκε κατά 5% συνολικά. Για το πρώτο εξάμηνο του 2018 εκτιμάται ότι έχουν διατεθεί περί τα 275 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ, εκ των οποίων η τηλεόραση απορρόφησε 112 εκατ. ευρώ. Τα περισσότερα, όπως εκτιμά η αγορά, πήρε η digital διαφήμιση, περί τα 132 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 10%, ενώ το ραδιόφωνο καταγράφει διαφημιστικά έσοδα 12 εκατ. Οι εκτιμήσεις λένε πως η άνοδος θα συνεχιστεί και το 2018 δεν αποκλείεται η συνολική διαφημιστική δαπάνη να φθάσει τα 800 εκατ. ευρώ! Εκ των οποίων τα μισά θα έχει η τηλεόραση.