Η Huffington Post προχωρά επίσημα σε rebranding και γίνεται “HuffPost”, με νέο λογότυπο και πλήρη ανασχεδιασμό της ψηφιακής παρουσίας της.
Η Huffington Post μετονομάζεται σε HuffPost. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα πολλές σημαντικές αλλαγές με στόχο την ενίσχυση του brand: επανασχεδιασμός του site, σχεδιασμός νέου λογοτύπου και επίσημη αλλαγή του ονόματος “HuffPost” σε όλες τις πλατφόρμες και όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Πρόκειται για τη πρώτη σημαντική ανανέωση της ταυτότητας του branding και του site στη 12-χρονη ιστορία του, σηματοδοτώντας μία νέα αρχή για την εταιρία υπό τον Chief Executive Officer, Jared Grusd, και την Editor-in-Chief, Lydia Polgreen.
“H HuffPost είναι πρωτοπόρος στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία και θα συνεχίζει να ηγείται στον χώρο των ηλεκτρονικών ειδήσεων. Οι σημερινές αλλαγές στηρίζονται στην πεποίθηση της εταιρείας για διαρκή καινοτομία” δήλωσε ο Jared Grusd, CEO της HuffPost. “Σήμερα, κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα προς το μέλλον μας. Το rebrand και το relaunch των προϊόντων μας συμβολίζουν την δέσμευσή μας για συνεχή ανανέωση, ώστε οι αναγνώστες μας να κρατούν επαφή με ένα κόσμο ο οποίος αλλάζει γύρω τους συνεχώς”.
Σήμερα η κοινωνία έχει περισσότερες απαιτήσεις από τις νέες πηγές ενημέρωσης. Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν σήμερα αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της εταιρείας ως κυρίαρχη στην παροχή ενημέρωσης του κοινού με αληθινές, αυθεντικές ειδήσεις και πληροφορίες με εύκολα προσβάσιμο και ευχάριστο τρόπο.
Η νέα εμφάνιση έγινε σήμερα το πρωί με μια επιστολή από την Polgreen, η οποία εξηγεί το επανασχεδιασμό του λογοτύπου και το εκδοτικό όραμα της εταιρείας στους αναγνώστες της HuffPost (περίπου 200 εκατ. Μοναδικοί επισκέπτες). Η Julia Beizer, Head of Product στην HuffPost, επίσης σχολίασε τον επανασχεδιασμό και την διαδικασία αλλαγής του νέου λογοτύπου.
http://www.huffingtonpost.com/entry/huffpost-new-logo-design_us_58fe7104e4b018a9ce5ddd30?h18
“Η HuffPost φιλοδοξεί να είναι η κορυφαία πλατφόρμα ειδήσεων και αφήγησης ιστοριών στον κόσμο. Θέλουμε να προσεγγίσουμε το κοινό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε όλες τις μορφές που αγαπούν”, δήλωσε η Lydia Polgreen, Editor-in-Chief της HuffPost. “Η HuffPost είναι ένα διαδικτυακός χώρος όπου αναδεικνύει αληθινές ιστορίες της εποχής μας. Ο νέος σχεδιασμός αντανακλά την τολμηρή υπόσχεση προς όλους τους αναγνώστες, να τους ενημερώνουμε για τα πραγματικά γεγονότα που αξίζει να γνωρίζουν”.
“Ξεκινήσαμε με αυτό που πιστεύουμε ότι μας ξεχωρίζει -την δημοσιογραφική μας φωνή: προσγειωμένοι στην πραγματικότητα, ξεδιαλέγοντας τα ασήμαντα και καταλήγοντας στα αληθινά γεγονότα”, δήλωσε η Julia Beizer, Head of Product για την HuffPost. “Το σκεπτικό αυτό ενέπνευσε το forward-slash σχήμα που περικλείει το όνομά μας στη κορυφή του site και στέκει μόνο ως το λογότυπο της εφαρμογής μας και των κοινωνικών μας δικτύων. Το σχήμα συμβολίζει την πορεία της εταιρείας προς τα μπροστά και τιμά διακριτικά την κληρονομιά μας ως την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα ειδήσεων, παραπέμποντας στο forward slash που βρίσκεται στα URLs.”
Τα βασικά σημεία επανασχεδιασμού περιλαμβάνουν:
- Νέο λογότυπο που τείνει προς το μέλλον
- Γραμματοσειρά σε bold και italics και μία πιο ανοιχτή απόχρωση του παραδοσιακού πράσινου χρώματος που χαρακτηρίζει το brand της HuffPost
Η νέα σχεδίαση του λογοτύπου έρχεται ως αποτέλεσμα της ανάγκης των αναγνωστών να ακολουθούν την HuffPost σε διάφορα μέσα – κοινωνικής δικτύωσης, Apple News και υπηρεσιών νέας γενιάς όπως το messanger bots κ.α. Το cross-platform design εξασφαλίζει μια ενιαία ταυτότητα και εμπειρία σε όλες τις συσκευές και σε όλες τις κοινόχρηστες πλατφόρμες ώστε να γεφυρώσει το κενό και να χρησιμοποιεί την νέα εικόνα παντού.
Η HuffPost συνεργάστηκε με την Work-Order, ένα στρατηγικό design agency, με μεγάλη εμπειρία στα μέσα ενημέρωσης, ώστε να φέρει μια νέα οπτική ταυτότητα στο νέο στρατηγικό όραμα. Η δουλειά τους περιλαμβάνεται στα καινούργια στατικά λογότυπα και στα κινούμενα γραφικά.
Σήμερα και οι 17 διεθνείς εκδόσεις της HuffPost έχουν το νέο λογότυπο και branding. Ο πλήρης ανασχεδιασμός θα ολοκληρωθεί για κάθε έκδοση αργότερα μέσα στη χρονιά.
Το νέο site είναι διαθέσιμο στο http://www.huffingtonpost.gr/ στην Ελλάδα.
Σχετικά με την HuffPost
Η HuffPost είναι μια παγκόσμια, πρωτοποριακή πλατφόρμα ενημέρωσης: μια πηγή ειδήσεων, σχολιασμού, ψυχαγωγίας, αφιερωμάτων και περιεχομένου life-style που έχει κερδίσει το βραβείο Pulitzer. Η HuffPost εξυπηρετεί 200 εκ. αναγνώστες μηνιαίως, επιτυγχάνοντας 1 δισεκατομμύριο μηνιαίες προβολές βίντεο, κατατάσσοντας την στον νούμερο 1 εκδότη στο Facebook το 2016 και με 17 εκδόσεις παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας παράλληλα κάθε διαθέσιμο εργαλείο και πλατφόρμα, όπως το augmented reality and immersive storytelling.
Η πλατφόρμα των αρθρογράφων που συνεισφέρουν στη HuffPost φιλοξενεί μια ενεργή παγκόσμια κοινότητα για ανταλλαγή απόψεων και συζητήσεων που περιλαμβάνει από πολιτικούς, φοιτητές και διάσημους μέχρι και ακαδημαϊκούς, γονείς και ειδικούς που ανταλλάσσουν τις απόψεις τους σε πραγματικό χρόνο επί των θεμάτων που τους ενθουσιάζουν. Η HuffPost ανήκει στον Όμιλο της AOL Inc.