• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Η Huffington Post μετονομάζεται σε HuffPost

26/04/2017

Η Huffington Post προχωρά επίσημα σε rebranding και γίνεται “HuffPost”, με νέο λογότυπο και πλήρη ανασχεδιασμό της ψηφιακής παρουσίας της.

Η Huffington Post μετονομάζεται σε HuffPost. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα πολλές σημαντικές αλλαγές με στόχο την ενίσχυση του brand: επανασχεδιασμός του site, σχεδιασμός νέου λογοτύπου και επίσημη αλλαγή του ονόματος “HuffPost” σε όλες τις πλατφόρμες και όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Πρόκειται για τη πρώτη σημαντική ανανέωση της ταυτότητας του branding και του site στη 12-χρονη ιστορία του, σηματοδοτώντας μία νέα αρχή για την εταιρία υπό τον Chief Executive Officer, Jared Grusd, και την Editor-in-Chief, Lydia Polgreen.

 

“H HuffPost είναι πρωτοπόρος στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία και θα συνεχίζει να ηγείται στον χώρο των ηλεκτρονικών ειδήσεων. Οι σημερινές αλλαγές στηρίζονται στην πεποίθηση της εταιρείας για διαρκή καινοτομία” δήλωσε ο Jared Grusd, CEO της HuffPost. “Σήμερα, κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα προς το μέλλον μας. Το rebrand και το relaunch των προϊόντων μας συμβολίζουν την δέσμευσή μας για συνεχή ανανέωση, ώστε οι αναγνώστες μας να κρατούν επαφή με ένα κόσμο ο οποίος αλλάζει γύρω τους συνεχώς”.

 

Σήμερα η κοινωνία έχει περισσότερες απαιτήσεις από τις νέες πηγές ενημέρωσης. Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν σήμερα αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της εταιρείας ως κυρίαρχη στην παροχή ενημέρωσης του κοινού με αληθινές, αυθεντικές ειδήσεις και πληροφορίες με εύκολα προσβάσιμο και ευχάριστο τρόπο.

 

Η νέα εμφάνιση έγινε σήμερα το πρωί με μια επιστολή από την Polgreen, η οποία εξηγεί το επανασχεδιασμό του λογοτύπου και το εκδοτικό όραμα της εταιρείας στους αναγνώστες της HuffPost (περίπου 200 εκατ. Μοναδικοί επισκέπτες). Η Julia Beizer, Head of Product στην HuffPost, επίσης σχολίασε τον επανασχεδιασμό και την διαδικασία αλλαγής του νέου λογοτύπου.

 

http://www.huffingtonpost.com/entry/huffpost-new-logo-design_us_58fe7104e4b018a9ce5ddd30?h18

 

“Η HuffPost φιλοδοξεί να είναι η κορυφαία πλατφόρμα ειδήσεων και αφήγησης ιστοριών στον κόσμο. Θέλουμε να προσεγγίσουμε το κοινό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σε όλες τις μορφές που αγαπούν”, δήλωσε η Lydia Polgreen, Editor-in-Chief της HuffPost. “Η HuffPost είναι ένα διαδικτυακός χώρος όπου αναδεικνύει αληθινές ιστορίες της εποχής μας. Ο νέος σχεδιασμός αντανακλά την τολμηρή υπόσχεση προς όλους τους αναγνώστες, να τους ενημερώνουμε για τα πραγματικά γεγονότα που αξίζει να γνωρίζουν”.

 

“Ξεκινήσαμε με αυτό που πιστεύουμε ότι μας ξεχωρίζει -την δημοσιογραφική μας φωνή: προσγειωμένοι στην πραγματικότητα, ξεδιαλέγοντας τα ασήμαντα και καταλήγοντας στα αληθινά γεγονότα”, δήλωσε η Julia Beizer, Head of Product για την HuffPost. “Το σκεπτικό αυτό ενέπνευσε το forward-slash σχήμα που περικλείει το όνομά μας στη κορυφή του site και στέκει μόνο ως το λογότυπο της εφαρμογής μας και των κοινωνικών μας δικτύων. Το σχήμα συμβολίζει την πορεία της εταιρείας προς τα μπροστά και τιμά διακριτικά την κληρονομιά μας ως την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα ειδήσεων, παραπέμποντας στο forward slash που βρίσκεται στα URLs.”

 

Τα βασικά σημεία επανασχεδιασμού περιλαμβάνουν:

  • Νέο λογότυπο που τείνει προς το μέλλον
  • Γραμματοσειρά σε bold και italics και μία πιο ανοιχτή απόχρωση του παραδοσιακού πράσινου χρώματος που χαρακτηρίζει το brand της HuffPost

 

Η νέα σχεδίαση του λογοτύπου έρχεται ως αποτέλεσμα της ανάγκης των αναγνωστών να ακολουθούν την HuffPost σε διάφορα μέσα – κοινωνικής δικτύωσης, Apple News και υπηρεσιών νέας γενιάς όπως το messanger bots κ.α. Το cross-platform design εξασφαλίζει μια ενιαία ταυτότητα και εμπειρία σε όλες τις συσκευές και σε όλες τις κοινόχρηστες πλατφόρμες ώστε να γεφυρώσει το κενό και να χρησιμοποιεί την νέα εικόνα παντού.

 

Η HuffPost συνεργάστηκε με την Work-Order, ένα στρατηγικό design agency, με μεγάλη εμπειρία στα μέσα ενημέρωσης, ώστε να φέρει μια νέα οπτική ταυτότητα στο νέο στρατηγικό όραμα. Η δουλειά τους περιλαμβάνεται στα καινούργια στατικά λογότυπα και στα κινούμενα γραφικά.

 

Σήμερα και οι 17 διεθνείς εκδόσεις της HuffPost έχουν το νέο λογότυπο και branding. Ο πλήρης ανασχεδιασμός θα ολοκληρωθεί για κάθε έκδοση αργότερα μέσα στη χρονιά.

 

Το νέο site είναι διαθέσιμο στο http://www.huffingtonpost.gr/ στην Ελλάδα.

 

 

Σχετικά με την HuffPost

Η HuffPost είναι μια παγκόσμια, πρωτοποριακή πλατφόρμα ενημέρωσης: μια πηγή ειδήσεων, σχολιασμού, ψυχαγωγίας, αφιερωμάτων και περιεχομένου life-style που έχει κερδίσει το βραβείο Pulitzer. Η HuffPost εξυπηρετεί 200 εκ. αναγνώστες μηνιαίως, επιτυγχάνοντας 1 δισεκατομμύριο μηνιαίες προβολές βίντεο, κατατάσσοντας την στον νούμερο 1 εκδότη στο Facebook το 2016 και με 17 εκδόσεις παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας παράλληλα κάθε διαθέσιμο εργαλείο και πλατφόρμα, όπως το augmented reality and immersive storytelling.

 

Η πλατφόρμα των αρθρογράφων που συνεισφέρουν στη HuffPost φιλοξενεί μια ενεργή παγκόσμια κοινότητα για ανταλλαγή απόψεων και συζητήσεων που περιλαμβάνει από πολιτικούς, φοιτητές και διάσημους μέχρι και ακαδημαϊκούς, γονείς και ειδικούς που ανταλλάσσουν τις απόψεις τους σε πραγματικό χρόνο επί των θεμάτων που τους ενθουσιάζουν. Η HuffPost ανήκει στον Όμιλο της AOL Inc.

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Internet, Ανακοινώσεις Tagged With: Huffington Post, HuffPost

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Δανάη…φεύγεις!

Δανάη…Φεύγεις. Σοκ και δέος στο Mega, Μήνυμα και για άλλους. Πέρυσι ήταν η Ελένη Μενεγάκη που αποχώρησε, μετά όμως από συμφωνία, ανάμεσα στις δύο πλευρές που έγινε έγκαιρα. Όχι όπως τώρα. Το Mega θέλει το πρωτάθλημα στην τηλεθέαση, είναι το επιχείρημα από την πλευρά του καναλιού και προς το παρόν ο Alpha κρατάει και ισχυροποιείται […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Γ. Κωνσταντόπουλος στο “Π”: Στο «κόκκινο» οι επιχειρήσεις
  • ΟΗΕ: Λίγο αργά θυμήθηκαν ότι δεν τους έκανε
  • Η επιχείρηση που έμεινε κρυφή στη σκιά των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων
  • ΑΕΚ: Συνάντηση Αλμέιδα με Ηλιόπουλο τη Δευτέρα
  • «Η ΜΑΓΙΣΣΑ – ΦΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ»: Επεισόδιο 31 – Η ψυχή του Σίλβιο προσπαθεί να ελευθερωθεί απ’ τα μαγικά δεσμά της Πανδώρας
  • Απ. Αποστόλου στο “Π”: Γιατί δεν υπάρχουν επαναστάτες σήμερα;
  • ΠΑΟΚ – ΑΕΚ: Live streaming – Playoffs
  • Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Live streaming – Playoffs
  • Κυρ. Ιωαννίδης στο “Π”: Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;
  • Τενερίφη – ΑΕΚ | FIBA Basketball Champions League – LIVE streaming

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Διευθυντής νέων μέσων στην Alter Ego Media
  • Στρ. Λιαρέλλης: «Η απαξία του δημόσιου λόγου έχει συμπαρασύρει και τους δημοσιογράφους»
  • Σαρώνουν τα «άλλα» της Nielsen
  • Και με νόμο η μεταβίβαση των συνεταιριστικών ραδιοφωνικών σταθμών
  • Διαβάστε στο «ΠΑΡΟΝ»: Διπλές κάλπες την άνοιξη με νέο εκλογικό νόμο
  • Μικρές απώλειες για το ERTFlix τον Απρίλιο του 2025
  • Στις έντυπες "Τυπολογίες" την Κυριακή μαζί με "Το Παρόν": Οι δασμοί απειλούν και την TV
  • Στηρίζει με 30 εκατ. ευρώ το Open ο Σαββίδης
  • Πρεμιέρα για το "Pet stories" στον ΣΚΑΪ με τον Λ. Πετρούνια
  • "Big Brother": Τρεις υποψήφιοι για αποχώρηση

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017