Εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η νέα Τηλεοπτική Οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών Μέσων, με κανόνες που θα έχουν πλέον ισχύ και στις πλατφόρμες διανομής βίντεο και πολυμέσων. Οι νέοι κανόνες αφορούν κυρίως την προστασία των ανηλίκων, αλλά έχουν προωθηθεί και σημαντικές αλλαγές για τη διαφήμιση, καθώς οι τηλεοπτικοί σταθμοί κατάφεραν να περάσουν τα αιτήματά τους για την αλλαγή του χρόνου διαφήμισης.
Έτσι, οι διαφημίσεις στο χρονικό διάστημα από τις 6 το πρωί ως και τις 6 το απόγευμα μπορεί να καταλαμβάνουν το 20% του ημερήσιου προγράμματος, ενώ έχει καταργηθεί ο όρος των 15 λεπτών διαφήμισης ανά ώρα προγράμματος και για τη ζώνη prime time, μεταξύ 6 μ.μ. και 12 τα μεσάνυχτα. Και σε αυτήν τη ζώνη ο επιτρεπόμενος χρόνος διαφήμισης, ανεξαρτήτως διαλειμμάτων, δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% των προγραμμάτων. Στη νέα Οδηγία προβλέπεται επίσης ότι το 30% του συνολικού προγράμματος θα πρέπει να προέρχεται από ευρωπαϊκές παραγωγές.
Οι νέοι κανόνες της Οδηγίας θα πρέπει να επικυρωθούν από το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να γίνουν νόμος σε κάθε κράτος-μέλος της.