• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

IAB Europe: Στα 92 δισ. ευρώ η αγορά ψηφιακής διαφήμισης

30/05/2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο IAB Europe, η κορυφαία ευρωπαϊκή ένωση για το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ, ανακοίνωσε στο πρόσφατο συνέδριο Interact 2022 ότι η ψηφιακή διαφήμιση αυξήθηκε κατά 30,5% το 2021  φτάνοντας στα 92 δισ. ευρώ.
Αυτή η εκθετική ανάπτυξη, η μεγαλύτερη της περιόδου από το 2018,  δείχνει ότι η αγορά ψηφιακής διαφήμισης έχει πραγματικά ανακάμψει από τις προκλήσεις και τον αντίκτυπο του COVID-19.

Στον έκτο χρόνο της, η μελέτη Adex Benchmark είναι ο έγκυρος οδηγός για τις διαφημιστικές δαπάνες στην Ευρώπη, καλύπτοντας 28 αγορές. Το 2021, όλες οι αγορές παρουσίασαν διψήφια ανάπτυξη από έτος σε έτος. Η Τουρκία ήταν η πιο δυναμική αγορά σημειώνοντας εξαιρετική ανάπτυξη 99,7%. Το 2021, καμία αγορά δεν παρουσίασε πτώση στην ψηφιακή διαφήμιση.

7 χώρες: Τουρκία, Ουκρανία, Αγγλία, Αυστρία, Ισπανία, Σλοβακία και Ολλανδία είχαν αναπτύξει πάνω από το μέσο όρο της Ευρώπης.

6 χώρες: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Τουρκία, Ρωσία και Ισπανία έχουν συμβάλλει κατά τα ¾ στην ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης, ενώ οι χώρες με μερίδιο πάνω του 50% της συνολικής ευρωπαϊκής ψηφιακής δαπάνης είναι η Αγγλία, Γαλλία και Γερμανία.

H Ελλάδα κινήθηκε λίγο χαμηλότερα από το μέσο όρο της Ευρώπης με αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης του display 18% φτάνοντας τα 80.8 εκ €, ενώ το video παρουσίασε αύξηση 24.8% και διαφημιστική δαπάνη 6.5εκ.€. Η συνολική αύξηση για την περίοδο 2019-21 έφτασε στο 35.3% δείχνοντας την πραγματική εικόνα ανάκαμψης.

Το audio και video βίντεο posts είναι το format με την ισχυρότερη ανάπτυξη.

Το audio αυξήθηκε κατά 50,2% σε όλες τις αγορές και παρότι η κατηγορία παραμένει μικρή, φαίνεται ότι αντιπροσωπεύει σημαντική ανάπτυξη.
Το βίντεο αυξήθηκε επίσης κατά 46,2% στα 18,5 δισ. Ευρώ και αποτελεί σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης του display. Επιπλέον, το display advertising αυξήθηκε κατά 34,5% στα 45,6 €, με την αναζήτηση να παρουσιάζει αύξηση 29,9% στα 39,5 δις €.

Τα Social Media αποτελούν το 25% όλων των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις και το 50% της διαφημιστικής δαπάνης του display.  Τα social αναπτύχθηκαν ταχύτερα από άλλα format, ενώ η αναζήτηση ξεπέρασε το Non-social Display.

O Σπύρος Παπαγεωργίου, Αντιπρόεδρος του ΙΑΒ Hellas και υπεύθυνος της μέτρησης Adex Benchmark στην Ελλάδα επεσήμανε:
«Η Ελληνική αγορά ψηφιακής διαφήμισης ενισχύθηκε σημαντικά το 2021 πραγματοποιώντας αύξηση 27,1%. Όμως η θέση της Ελλάδας στις 28 χώρες παραμένει απογοητευτική αφού κατατασσόμαστε 21η στο απόλυτο ύψος δαπάνης και ακόμα χειρότερα 23η στην σύγκριση της κατά κεφαλή διαφημιστικής δαπάνης.

Πρέπει να κάνουμε όλοι περισσότερα προκειμένου να προσεγγίσουμε τουλάχιστον τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο. Σε αυτό το πλαίσιο ο IABHellasέχει βάλει ως στρατηγική προτεραιότητα την καθιέρωση μιας έρευνας που θα λειτουργεί ως αξιόπιστο νόμισμα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της αγοράς»

Μπορείτε να δείτε τα σημαντικότερα σημεία της μελέτης AdEx  ΕΔΩ

Η πλήρης αναφορά AdEx Benchmark 2021, η οποία θα παρέχει πλήρη σχόλια και δεδομένα και στις 28 αγορές, θα δημοσιευτεί τον Ιούνιο του 2022.

 

  • Click to share on X (Opens in new window) X
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Internet Tagged With: Adex Benchmark, IAB Europe, η αγορά ψηφιακής διαφήμισης

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: “Breaking Bad”…

Νικητής ο Νίκος Σταθόπουλος στη σύγκρουση με τον Ντράγκαν Σόλακ. Τα πήρε όλα στη United Media … μαζί και το 50% του Alpha. Το οποίο ποσοστό μπορεί να διπλασιαστεί… Μετά την αποχώρηση Σόλακ από το μάνατζμεντ θα δούμε τις ενδεχόμενες επιπτώσεις στο εγχείρημα της διαχείρισης των δικαιωμάτων της SL. Καθώς ήταν ιδέα των Ν. Σόλακ […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Διάγγελμά Αλί Χαμενεΐ: Οι ΗΠΑ πρέπει να ξέρουν ότι το Ιράν δεν θα παραδοθεί
  • Με Λέφσκι ή Χάποελ Μπερ Σεβά η ΑΕΚ στο Conference League – Με την Αράζ Νατσβικάν ο ΑΡΗΣ
  • Η πολιτική προσέγγισης του Μαξίμου με Τραμπ
  • Κυρ. Μητσοτάκης: Δεν πρόκειται να καταστήσω συνομιλητή μου κανένα συκοφάντη – Δεν θα γίνω συνένοχος σε δραματική υποβάθμιση του πολιτικού διαλόγου
  • YALCO & Tethys: Στρατηγική συνεργασία για ανάπτυξη και εξωστρέφεια
  • «Επίσκεψη αποστολής του Ε.Ε.Α. στο Άμστερνταμ και συνάντηση με τη διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Ολλανδίας»
  • «Ανιχνεύοντας την μουσικοχορευτική παράδοση των Ελλήνων» – Συναυλία παραδοσιακών ήχων στην καρδιά της Φωκίδας
  • Νίκος Ανδρουλάκης: Ο κ. Μητσοτάκης προσπάθησε από θύτης να γίνει θύμα
  • Η Nova ICT υλοποιεί τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΕΟΤ
  • Σάκης Αρναούτογλου και Πάρις Κουκουλόπουλος: Πού πήγαν τα 7,5 δισεκατομμύρια για τη Δίκαιη Μετάβαση στη Δυτική Μακεδονία;

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Προς 250.000 ευρώ το χρόνο "ενοίκιο" το Attica TV
  • ΑΙΧΜΕΣ: "Breaking Bad"...
  • Π. Μαρινάκης: Σχεδιάζουμε να δώσουμε άδειες σε TV και ραδιόφωνο
  • Φθηνότερο internet από τη ΔΕΗ
  • Όλη η Ελλάδα ένας απέραντος ΟΠΕΚΕΠΕ… Η Κρήτη θα έπρεπε να ήταν… τριώροφη!
  • Καθυστερήσεις για «Το σόι μου»
  • Εκτός μάνατζμεντ της United Group ο ιδρυτής Ντράγκαν Σόλακ!
  • Παράταση στο ραδιοτηλεοπτικό χάος...
  • Ο Φώτης Καφαράκης στον ΣΚΑΪ
  • Ψάχνει αρχηγό για το κόμμα του ο Σαμαράς – Θέμα χρόνου οι επίσημες ανακοινώσεις

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
Copyright © Εφημερίδα Παρόν 2017 - 2025