• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

IAB Hellas: “Όχι” στα σχέδια φορολόγησης της on line διαφήμιση

30/04/2015

iab-hellasΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«Η αγορά της ψηφιακής διαφήμισης αποτελεί ακόμα ένα μέρος μόνο (και σίγουρα όχι το μεγαλύτερο) της συνολικής αγοράς διαφήμισης, ενώ τα νούμερά της απέχουν σημαντικά από άλλες αγορές της Ευρώπης, καθώς η υγιής ανάπτυξή της έχει ήδη πληγεί σε μεγάλο βαθμό από την ύφεση των τελευταίων ετών.

Παράλληλα, ως νέο και διεθνές Μέσο, παρουσιάζει σημαντικές ιδιαιτερότητες σε σχέση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης, ιδιαιτερότητες που θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν, καθώς πιθανή εφαρμογή οποιασδήποτε επιβάρυνσης θα προκαλούσε αναπόφευκτη στρέβλωση της αγοράς και βέβαιη ανακοπή της ανάπτυξης της αγοράς, με τη δημιουργία κινήτρου για τη μεταφορά έδρας εγχώριων ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης στο εξωτερικό, με απώλειες θέσεων εργασίας και πιθανότητα απώλειας του αντίστοιχου φορολογικού εσόδου.

Σύμφωνα με πρόσφατο paper (20 Απριλίου 2015) που εξέδωσε το IAB Europe,
η ψηφιακή διαφήμιση παίζει βασικό ρόλο στη χρηματοδότηση ψηφιακού περιεχομένου, υπηρεσιών και εφαρμογών, καθιστώντας τα ευρέως διαθέσιμα
με ελάχιστο ή καθόλου κόστος για τον καταναλωτή. Σύμφωνα με έρευνα της McKinsey, οι ψηφιακές υπηρεσίες δημιουργούν περισσότερο net value για τους καταναλωτές από κάθε άλλο κλάδο. Για παράδειγμα, αν οι χρήστες-καταναλωτές έπρεπε να χρηματοδοτήσουν τις υπηρεσίες αυτές, ένα 40% αυτών δεν θα είχε ούτε τη δυνατότητα πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

Σύμφωνα πάλι με έρευνα της McKinsey, η ψηφιακή διαφήμιση έχει προκαλέσει με τρόπο άμεσο αύξηση του ΑΕΠ κατά 15% στις οικονομίες των G20 χωρών από το 2002 ως το 2010. Παράλληλα, η ψηφιακή διαφήμιση ενδυναμώνει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και το ηλεκτρονικό εμπόριο, δημιουργώντας ευκαιρίες για την προβολή και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε ενα ευρύτερο κοινό ακόμα και εκτός της χώρας στην οποία κυρίως δραστηριοποιούνται.

Ο Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας Ελλάδος, με μοναδικό γνώμονα την ανάπτυξη της αγοράς παραγωγής online περιεχόμενου και ψηφιακής διαφήμισης, οφείλει να τονίσει τις συνέπειες από μια επιβάρυνση η οποία θα έπληττε το ήδη βεβαρυμένο επιχειρείν στη χώρα μας, αλλά και την επιπλέον πολυπλοκότητα στην ομαλή λειτουργία της αγοράς λόγω της δυσκολίας εφαρμογής της. Καλεί δε την Κυβέρνηση σε διάλογο, ώστε να δοθεί η ευκαιρία στον κλάδο να παρουσιάσει σε βάθος τις αρνητικές επιπτώσεις από την οποιαδήποτε επιπλέον φορολόγηση των Ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, αλλά και τις αρνητικές επιπτώσεις ευρύτερα στην Ελληνική κοινωνία και οικονομία».

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Ολα Tagged With: IAB Europe, McKinsey

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Τώρα όλοι θέλουν Εθνικό Τελικό για τη Eurovision…

Η επιτυχία είναι δεδομένη. Η 6η θέση που κατέθεσε η Κλαυδία στη Eurovision είναι ένα σημαντικό γεγονός για την ΕΡΤ. Η προετοιμασία που έγινε τα τελευταία δύο χρόνια στην Αγία Παρασκευή, έφερε τα  αποτελέσματα που είδαμε και με την Κλαυδία και με την Σάττι. Τα φιλοκυβερνητικά τρολ , αυτοί οι αγνοί αγωνιστές, επιτίθενται με σφοδρότητα […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Live: Πανηγυρική Θεία Λειτουργία της εορτής των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης
  • Π. Ελευθερίου στο “Π”: Ενώ μαίνεται ο ελληνοτουρκικός πόλεμος, η ηγεσία των Ελλήνων επιμένει στις… επιθέσεις φιλίας
  • Αθηνά Κοντογιάννη στο “Π”: Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή: Μπροστά σε πρωτόγνωρα νομικά και βιοηθικά διλήμματα
  • Π. Αβραμόπουλος στο “Π”: Η οδυνηρή εγκατάλειψη της κοινωνίας από την κυβέρνηση
  • Προκόπιος Παυλόπουλος: «Σύνταγμα δεσμευτικό ή Σύνταγμα ευχολόγιο;»
  • Μέχρι τέλους είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν στην κυβέρνηση
  • Οι αθέατες όψεις του πολέμου στην Ουκρανία: Η γεωπολιτική – Οι μάχες – Η προπαγάνδα – Η γεωοικονομία – Η διπλωματία Τραμπ – Ο ρόλος της Ευρώπης – Κίνα και BRICS+
  • “Η Γη της Ελιάς” Επεισόδιο 149 – 4ος κύκλος: Ένα πτώμα και οι ράβδοι χρυσού… Τι θα κάνει ο Κουράκος;
  • Κ. Μητσοτάκης στο ΣΑ για τη θαλάσσια ασφάλεια: Η Ελλάδα θα παραμείνει θεματοφύλακας της ελεύθερης ναυσιπλοΐας σε συνεργασία με όλες τις χώρες του ΟΗΕ
  • «GRAND HOTEL» – Επεισόδιο 120: Ο Ρήγας αποκαλύπτει ότι η Σοφία είναι η δολοφόνος

Το Παρον της κυριακης

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Σε νέο δρόμο ο Alpha...
  • Στο Open οι αγώνες του ΠΑΟΚ;
  • Αναζητείται πρωινή λύση στον ANT1
  • Στη μέγγενη της δικαιοσύνης οι «πειρατές» συνδρομητικής TV!Ποινή κάθειρξης 5 ετών χωρίς αναστολή και 20.000 ευρώ χρηματική ποινή
  • Το "Voice of Greece" επιστρέφει στον ΣΚΑΪ
  • «Porto Leone – Στη γειτονιά με τα κόκκινα φανάρια» - Έρχεται στον Alpha!
  • Δημοκρατία FM προσεχώς στη συχνότητα του ART FM (ΛΑΟΣ)
  • Με «Έθνος» και «Ημερησία» το Open
  • ΑΙΧΜΕΣ: Τώρα όλοι θέλουν Εθνικό Τελικό για τη Eurovision...
  • Συνεργασία του Oh! Jazz -United Group για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017