Η συμμαχία των τριών: Κέρδη και ζημίες
Θετικά αποτελέσματα για την εταιρεία Green Pixel, αρνητικά για τους συνεργαζόμενους Alpha και Star το 2022. Συνολικά, οι τρεις εταιρείες έχουν κύκλο εργασιών 137 εκατ. ευρώ, φανερώνοντας το μέγεθος της ισχύος του τηλεοπτικού πόλου στην αγορά. Ενώ η είσοδος της United Media στο εταιρικό σχήμα του Alpha δεν έχει ακόμη λάβει επίσημη μορφή, ο σταθμός, που ανήκει κατά 50% στη Motor Oil και συνεργάζεται και συστεγάζεται με το Star του Ομίλου Βαρδινογιάννη, πρωταγωνιστεί στην τηλεθέαση, χωρίς, ωστόσο, να σημειώνει κερδοφορία. Και οι δύο σταθμοί ελέγχουν, κατέχοντας 50% ο καθένας, την εταιρεία παραγωγών Green Pixel, έχοντας δημιουργήσει έναν ισχυρό τηλεοπτικό πόλο.
Μετά και τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων των τριών εταιρειών για το 2022 η κατάσταση έχει ως εξής:
– Η Green Pixel παρουσίασε το 2022 κύκλο εργασιών ύψους 37.040.645 ευρώ και κέρδη χρήσης 11.231 ευρώ. To 2021 είχε κύκλο εργασιών ύψους 39.176.259 ευρώ και κέρδη προ φόρων 172.841 ευρώ. Ο μέσος όρος του προσωπικού ανήλθε σε 502 άτομα το 2022 και σε 498 το 2021.
– Ο Alpha το 2022 παρουσίασε κύκλο εργασιών 72.238.716 ευρώ έναντι 61.322.383 ευρώ το 2021. Τα συνολικά αποτελέσματα προ φόρων το 2022 διαμορφωθήκαν σε ζημίες ύψους 3.134.910 ευρώ έναντι ζημιών ύψους 3.134.089 ευρώ το 2021. Η τηλεοπτική εταιρεία διεύρυνε το μερίδιό της στη διαφήμιση στα 60.200.724 ευρώ το 2022 από 53.218.458 ευρώ το 2021. Ο μέσος όρος του απασχολούμενου προσωπικού της εταιρείας το 2022 ανήλθε σε 362 άτομα από 391 το 2021.
– Η Νέα Τηλεόραση είχε κύκλο εργασιών 60.163.736 ευρώ το 2022 έναντι 69.332.844 ευρώ το 2021. Τα συνολικά αποτελέσματα προ φόρων διαμορφωθήκαν σε ζημίες 14.667.727 ευρώ έναντι ζημιών 2.259.895 ευρώ το 2021. Τα έσοδα από τις διαφημίσεις ανήλθαν σε 51.735.385 ευρώ το 2022 από 58.691.969 ευρώ το 2021. Το 2022 ο μέρος όρος του προσωπικού ήταν 351 άτομα από 382 το 2021.