Γενναιόδωρη είναι η συνεισφορά του ΕΟΤ στην κύρια επιλογή της κυβέρνησης να ανοίξει τον τουρισμό με κάθε κόστος. Για τον τομέα της επικοινωνίας, το κόστος φθάνει τα 22,9 εκατ. ευρώ, ποσό που διαθέτει ο ΕΟΤ σε μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες του. Η δαπάνη, που θεωρείται εξαιρετικά υψηλή για τα οικονομικά δεδομένα της χώρας και της αγοράς, περιλαμβάνει για πρώτη φορά και εκτεταμένες συνέργειες με τις αεροπορικές εταιρείες και ιδιωτικούς φορείς τουρισμού.
Την καμπάνια υπογράφει η εταιρεία Ogilvy και παρουσιάστηκε επίσημα από τον ίδιο τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη. Συγκεκριμένα, θα διατεθεί ποσό 12,3 εκατ. ευρώ για διαφήμιση με κάθε μέσο και με κάθε τρόπο σε ΜΜΕ, ψηφιακά Μέσα και κοινωνικά δίκτυα και ποσό 10,6 εκατ. ευρώ στη συνδιαφήμιση με τις 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators. Το υπόλοιπο ποσό αφορά διαφημίσεις εντός της χώρας και δημιουργία διαφημιστικών μέσων.