Καμπάνια αξίας 19.700 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, για τα σποτ του Ertnews. H ΕΡΤ δεν ήταν σε θέση να παραγάγει μόνη της σποτ για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, όσον αφορά την προώθηση του ενημερωτικού τηλεοπτικού καναλιού, τα ποσοστά του οποίου δεν ανακοινώνονται μέχρι σήμερα, και ανέθεσε το έργο αυτό στην εταιρεία Takes 2.
Την επόμενη Τετάρτη θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του καναλιού, και ενώ ο ενημερωτικός τομέας της ΕΡΤ δέχεται κριτική για τον τρόπο κάλυψης του πρωθυπουργού καθ’ όλη τη διάρκεια της τετραετίας της ΝΔ.