Ο Πέτρος Φιλιππίδης είναι το πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας της Digea, η οποία «παίζει» ήδη στο YouTube για να ενημερώσει τους τηλεθεατές για τη μεταφορά των τηλεοπτικών συχνοτήτων. Το διαφημιστικό σποτάκι θα προβληθεί και στους τηλεοπτικούς σταθμούς, καθώς θα προχωρά το χρονοδιάγραμμα της δεύτερης ψηφιακής μετάβασης της τηλεόρασης από το τέλος Οκτωβρίου. Η ψηφιακή μετάβαση για την Digea αρχίζει στις 31 Οκτωβρίου σε Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλία και σε περιοχές της Στερεάς Ελλάδας. Εκεί οι τηλεθεατές θα πρέπει να επανασυντονίσουν τις τηλεοπτικές συσκευές στις νέες συχνότητες που δίνονται στο διαφημιστικό. Ανάλογος συντονισμός θα πρέπει να γίνει και για τους σταθμούς της ΕΡΤ.