Ποσό που υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ εγκρίθηκε από τον ΕΟΤ για προγράμματα διαφημιστικής προβολής στο εξωτερικό, με κεντρικό μήνυμα ότι η Ελλάδα είναι και υγειονομικά ασφαλής χώρα. Η πραγματικότητα διαψεύδει (και) τη νέα διαφημιστική καμπάνια, η οποία αντιστοιχεί στο 10% του ποσού που δαπανήθηκε για τα εγχώρια ΜΜΕ και κυρίως τις ιστοσελίδες. Για το δεύτερο εξάμηνο του 2020 προορίζονται για την Google 458.800 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, και για το Bloomberg 396.800 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Η προβολή προβλέπεται να γίνει σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Σερβία, Αυστρία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ισραήλ, Κύπρο, Δανία, Τσεχία, Φινλανδία και Νορβηγία. Το ποσό που θα διατεθεί σε LinkedIn και Twitter ανέρχεται σε 272.800 ευρώ, στην Expedia σε 372.000 ευρώ και στο Trip Advisor σε 223.000 ευρώ. Ακόμη, υπάρχει προϋπολογισμός 719.200 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για το CNN και το Travel Channel, ενώ επιπλέον 272.800 ευρώ θα διατεθούν στο National Geographic.