Μια νέα πηγή αντιπαράθεσης ανάμεσα στους τηλεοπτικούς σταθμούς και τη Nova ενδεχομένως να είναι η διάθεση των διαφημιστικών κονδυλίων τη νέα σεζόν, την οποία ανέλαβε η Tempo. Όμως, φαίνεται να υπάρχει ο όρος της διάθεσης του 60% του μπάτζετ σε Alpha και Star, οι οποίοι θα έχουν μετοχική σχέση με τη United Media, και του υπολοίπου 40% στα αλλά εθνικής εμβέλειας κανάλια. Μια ακόμη διάσταση της αντιπαράθεσης είναι το ενδεχόμενο να καταργηθεί ό,τι έχει απομείνει από τη συμφωνία μεταξύ των σταθμών εθνικής εμβέλειας για την τοποθέτηση ορίου στις παραγωγές (ελληνικές σειρές) που μεταδίδονται στη ζώνη prime time. Οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές ίσως σπάσουν τη συμφωνία.